6 Reacties

16 dagen geleden

Ik ben daar ook mee begonnen rond die periode ik denk zelfs nog later ik was denk ik 33 of 34 weken dat ik echt alles van de kleine ging wassen

16 dagen geleden

Ik ben begonnen rond 26/27 weken met alles te wassen omdat ik zelf alles uitstel tot de laatste moment en dit nu wou voorkomen 🙈 Ik ben nu 35 weken en ben wel blij dat dit achter de rug is, aangezien er toch wel wat tijd inkruipt (sorteren per kleur en categorie, laten drogen, opplooien en wegzetten)

16 dagen geleden

Ik was denk ik rond de 30w toen ik dit gedaan heb :)

16 dagen geleden

Ik ben ook rond 30 weken begonnen en dan wat verspreid over de volgende weken. Het was wel meer dan ik dacht. Niet enkel de kleertjes maar ook tetradoeken, lakens, matrasbeschermers, hoezen, knuffeltje, draagzak, … en als je dan nog iets krijgt of bijkoopt dan staat er weer was klaar 🙈. Dus beter vroeger aan beginnen dan later. Ik ben nu ook 37 weken en was in en uit de machine laden gaat ook echt niet meer zo vlotjes. Ben blij dat het achter de rug is.

16 dagen geleden

Ik heb dit in de zomer gedaan zodat ik het kon buiten hangen om te drogen. De grote dingen zoals buggy, wieg, sitter heb ik vorige week gedaan. Nu ben ik 38weken. 🙂

16 dagen geleden

Ik heb het rond een week of 26 al gedaan omdat er toen paar warme dagen waren en alles lekker buiten kon drogen. Toch even zoet mee geweest, maar wel blij dat ik het toen gedaan heb want zoals het boxkleed en voetenzak maxi Cosi enzo duurde zelfs met de warmte wel eventjes tot het volledig droog was