7 Reacties
2 maanden geleden
Wij willen dit ook heel graag proberen!
Ik ben al 2j de shift aan het maken van zo weinig mogelijk chemische stoffen in huis te halen en door goes te sorteren en recycleren onze afvalberg te verminderen...
Voor ons lijkt de keuze dus heel normaal om hiervoor te kiezen. Onze wasmachine werkt ook op regenputwater en voor de crèche is het ook geen probleem. Dus we gaan er gewoon voor gaan en zien wel waar we uitkomen.
Wij zouden opteren om te starten met een bundel van 12 pampers van HappyNaps. En als we na een week week of 2 zien dat dit ons bevalt, zouden we zo nog een bundel bijkopen.
2 maanden geleden
Wij gaan ook met wasbare luiers werken - die van Smartass diapers. Ze hebben een uitgebreide website en je kunt ook een gratis consult aanvragen.
Ze hebben ook verschillende pakketten (voltijds, deeltijds, tweeling...). Het is ook mogelijk om een pakket te huren voor drie maanden om eens uit te testen.
2 maanden geleden
Op vinted vind je nog nieuwe wasbare luiers voor goede prijs en inlegdingen ook👍
2 maanden geleden
Reactie op Liiesbeth
Ik wil graag die van Kruidvat proberen omdat die nog meevallen van prijs. M ...
Heeft kruidvat wasbare luiers? Ik wist dat niet eens🤣🤣
2 maanden geleden
Bij ons op de crèche gebruiken ze wasbare luiers en zo ook mee in gebruik geraakt. Bij Blabloom in Genk hebben ze een heel assortiment en kunnen ze wel wat uitleg geven.
Op sommige plekken kan je ook een pakket huren voor een maand bijvoorbeeld om het uit te proberen, dat is wel de moeite voor je de investering doet.