76 Reacties
één maand geleden
Reactie op dvv96
Ooh spannend dit weten dat je ieder moment je kleintje kan vasthebben.
Ja had al van na 30 weken voorgevoel dat ik vroeger zou bevallen dan normaal🤣
Had het ergens in een van de topics nog gezegd toen.
Nu weekje voorzichtig doen zodat ik ten minste 37 weken ben en dan mag hem komen😆
één maand geleden
Reactie op Petmat Malueva
Ja had al van na 30 weken voorgevoel dat ik vroeger zou bevallen dan normaa ...
Hier morgen 37weken en ik had vrijdag op 36+3 nog maar een vingertopje opening. Dus denk dat ik nog wel wat geduld zal moeten hebn. Maar ooh zo blij om nu van anderen toch de leuke berichtjes te lezen
één maand geleden
Reactie op dvv96
Hier morgen 37weken en ik had vrijdag op 36+3 nog maar een vingertopje open ...
Als het je eerste kindje is dan is dat helemaal normaal hoor, het kan plots gaan ook
één maand geleden
Reactie op EllaB
Hoe is het gegaan ? Had je ontsluiting ?
Was een beetje lastig gevoel. Ik had nog geen ontsluiting. Bij de dokter was mijn bloeddruk langs de hoge kant en heb dan 30 minuutjes aan de monitor moeten gaan liggen waarbij ook om de 5 minuten bloeddruk werd gemeten. Toen was het elke keer goed, dus mocht gewoon naar huis.
één maand geleden
Reactie op Natasja98
Is inderdaad wsl door het voelen! Je kan hier ook redelijk krampen van krij ...
Had ik ook na de gbs swap gisteren op 37+3 weken was efkes verschieten want wist niet of het begonnen was door die krampen. Maar is terug weg gegaan
één maand geleden
Reactie op Natasja98
Ja snap ik! Ik wist dit nog van mijn eerste. Kan wel snappen dat dat versch ...
Hier is gisteren ook gekeken voor ontsluiting. Was best gevoelig en nu vandaag verschillende momenten gehad met serieuze krampen. Ook al 2 dagen gehad dat ik steken krijg in men rug die helemaal doortrekken tot in men nek.
één maand geleden
Reactie op Liiesbeth
Hier is gisteren ook gekeken voor ontsluiting. Was best gevoelig en nu vand ...
Was baby al ingedaald? Kan ook dat zijn en dan zeker in combi met een inwendig onderzoek.
Al heb zelf dat laatste week, week en half regelmatig krampen en steken enz. En pas vandaag een eerste inwendig onderzoek gehad.
één maand geleden
Reactie op Liiesbeth
Ja ze heeft het hoofdje gevoeld. 1,5cm opening gisteren maar nog 2cm hoogte ...
Ahja, ik ben vergeten vragen hoe het zat met mijn baarmoederhals! Ik weet dat hij het hoofd ook al goed kon voelen maar weet nu niet of die al verkort is of niet. Jammer!