76 Reacties
één maand geleden
Hangt precies af van gynaecoloog. Ben nu 36w3d en toen ik er naar vroeg vorige week zei ze dat het niet uitmaakte want dat je met ontsluiting nog weken kan rondlopen. Ze zien op echo wel of baby indaalt of niet. Of misschien was het nog te vroeg bij mij, geen idee 😊
één maand geleden
Bij mij heeft ze dat enkele dagen geleden gedaan bij de 38w echo, maar ik had er wel zelf naar gevraagd 2 weken terug & toen zei ze dat ze er nog even mee ging wachten tot nu. Denk dat het er een beetje van gaat afhangen, maar je misdoet er niets mee om het eens te vragen! ☺️
één maand geleden
Bij mij heeft ze dit reeds gedaan bij de 36w echo. Ze zag duidelijk op de echo dat de baby al ingedaald was en dat m’n baarmoederhals al verkort was. Toen vroeg ze of ik het oké vond dat ze reeds ging voelen of er ontsluiting was (wat ook effectief zo bleek te zijn).
één maand geleden
Ten vroegste 37 weken en dat ook als er naar gevraagd wordt of als er een reden voor is. Anders zitten ze daar liever niet aan.
één maand geleden
Ik had deze week een geplande consultatie bij mijn gynaecoloog. Net geen 36 weken. Ze vroeg me zelf of het oke was om te zien of er ontsluiting was. Ik denk dat het van gynaecoloog tot gynaecoloog afhangt
één maand geleden
Na 21ste moet ik om de 2 weken tot bevalling normaal
Dus als ze het 21 ste niet doet op 35+5 zal ze het wel op 37-38 weken doen 2 weken erna
één maand geleden
Reactie op TJJKDVP
Hier op 37w en had 4 cm ontsluiting. Ons dochtertje werd diezelfde dag nog ...
Moest die dan nog in couveuse? En konden jullie direct samen naar huis?
Is wel tof om zo op voorhand al 4cm te hebben😅
Gefeliciteerd! Geniet er maar van❤️
één maand geleden
Reactie op Petmat Malueva
Moest die dan nog in couveuse? En konden jullie direct samen naar huis?
Is ...
Nee, was helemaal volgroeid en in orde! Woog meer dan ons eerste kindje zelfs, haha. Dankjewel, doen we ☺️ Succes met de aankomende bevalling, mooiste geschenk dat er is voor in de plaats!
één maand geleden
Reactie op TJJKDVP
Nee, was helemaal volgroeid en in orde! Woog meer dan ons eerste kindje zel ...
Geweldig 🥰😍
Thanks💕
één maand geleden
Hoy
Vandaag geweest, 35+5 weken en 3cm ontsluiting, volledig ingedaald ook.
Dus zal niet lang meer duren zei ze