76 Reacties

één maand geleden

Vandaag monitor gehad aan 38 weken en ze hebben ook gecontroleerd op ontsluiting bij mij

één maand geleden

Oh fijn, ik ben pas 31w maar toch al fijn dat iemand die vraag stelt dan moet ik dit niet meer vragen☺️

één maand geleden

Gisteren bij de gynaecoloog geweest op 36w5. Ze wou eerst niet naar mijn ontsluiting kijken omdat ik nog geen 37 weken ben. (Heb ze wel kunnen overtuigen) Dus denk dat je op 38 weken er zeker naar kunt vragen.

één maand geleden

Hangt precies af van gynaecoloog. Ben nu 36w3d en toen ik er naar vroeg vorige week zei ze dat het niet uitmaakte want dat je met ontsluiting nog weken kan rondlopen. Ze zien op echo wel of baby indaalt of niet. Of misschien was het nog te vroeg bij mij, geen idee 😊

één maand geleden

Bij mij heeft ze dat enkele dagen geleden gedaan bij de 38w echo, maar ik had er wel zelf naar gevraagd 2 weken terug & toen zei ze dat ze er nog even mee ging wachten tot nu. Denk dat het er een beetje van gaat afhangen, maar je misdoet er niets mee om het eens te vragen! ☺️

één maand geleden

Bij mij heeft ze dit reeds gedaan bij de 36w echo. Ze zag duidelijk op de echo dat de baby al ingedaald was en dat m’n baarmoederhals al verkort was. Toen vroeg ze of ik het oké vond dat ze reeds ging voelen of er ontsluiting was (wat ook effectief zo bleek te zijn).

één maand geleden

Hier vandaag ook controle gehad op 37w4 en ze ging het bij de 39 weken pas doen zei ze (dan ook pas 1e x aan de monitor). Eerste kindje hier en nog niet niet ingedaald

één maand geleden

Ten vroegste 37 weken en dat ook als er naar gevraagd wordt of als er een reden voor is. Anders zitten ze daar liever niet aan.

één maand geleden

Ik had deze week een geplande consultatie bij mijn gynaecoloog. Net geen 36 weken. Ze vroeg me zelf of het oke was om te zien of er ontsluiting was. Ik denk dat het van gynaecoloog tot gynaecoloog afhangt

één maand geleden

Hier al gedaan op 35+6, na afname van de GBS wisser. Zal idd van gynaecoloog tot gynaecoloog afhangen.

één maand geleden

Ik moet maandag Ben dan 35+5 Ik zal is vragen

één maand geleden

Ik ben 37 weken en hier is nog niet naar gekeken geweest.

één maand geleden

Hier was ik ook benieuwd naar ik moet morgen gaan ben dan 36w3d Mijn volgende afspraak is dan pas op 39w2d ook mijn eerste kindje

één maand geleden

Na 21ste moet ik om de 2 weken tot bevalling normaal Dus als ze het 21 ste niet doet op 35+5 zal ze het wel op 37-38 weken doen 2 weken erna

één maand geleden

37w5, bij mij heeft ze gekeken!

één maand geleden

Hier op 37w en had 4 cm ontsluiting. Ons dochtertje werd diezelfde dag nog geboren 😘

één maand geleden

Reactie op TJJKDVP

Hier op 37w en had 4 cm ontsluiting. Ons dochtertje werd diezelfde dag nog ...
Moest die dan nog in couveuse? En konden jullie direct samen naar huis? Is wel tof om zo op voorhand al 4cm te hebben😅 Gefeliciteerd! Geniet er maar van❤️

één maand geleden

Reactie op Petmat Malueva

Moest die dan nog in couveuse? En konden jullie direct samen naar huis? Is ...
Nee, was helemaal volgroeid en in orde! Woog meer dan ons eerste kindje zelfs, haha. Dankjewel, doen we ☺️ Succes met de aankomende bevalling, mooiste geschenk dat er is voor in de plaats!

één maand geleden

Reactie op TJJKDVP

Nee, was helemaal volgroeid en in orde! Woog meer dan ons eerste kindje zel ...
Geweldig 🥰😍 Thanks💕

één maand geleden

Hoy Vandaag geweest, 35+5 weken en 3cm ontsluiting, volledig ingedaald ook. Dus zal niet lang meer duren zei ze