11 Reacties

8 maanden geleden

Wij gaan het volgende week bekend maken aan dichte vrienden en familie. Dit omdat ik via medische hulp zwanger ben geraakt en iedereen dicht bij ons al vanaf het begin hebben meegevolgt in ons traject en we hier veel steun uit gehaald hebben.

8 maanden geleden

Wij hebben het gezegd zodra we het wisten. Ik ben uitgerekend op 1/11/2024. Het is pril, maar erover moeten "liegen" was voor mij en mijn vriend niet haalbaar

8 maanden geleden

Wij wachten de eerste echo af. Als die goed is dan willen we het misschien al wel vertellen tegen sommige vrienden en familie. Tegen de rest vertellen we het waarschijnlijk na de 12 weken echo of als de uitslag van de nipt goed is. Wij zouden uitgerekend zijn voor 4 november.

8 maanden geleden

Mijn vriend, ouders, (schoon) broer en zus wisten het meteen. Ze wisten ook dat ik in een fertiliteitstraject zat, dus het was helemaal geen verrassing. Aan andere mensen ben ik van plan het te vertellen rond 3 maanden.

8 maanden geleden

Ik ben uitgerekend voor 10/11/24. Ga het dit weekend vertellen aan mijn mama ❤️ is voor ons geen geheim dat we lang willen bewaren.

8 maanden geleden

Reactie op LsVs

Wij wachten de eerste echo af. Als die goed is dan willen we het misschien ...
Wij wachten tot 12 weken om het aan de ouders en broers en zussen te vertellen. Huisarts raadde ook aan om het niet meteen aan iedereen te vertellen.

8 maanden geleden

Wij hebben het onmiddelijk tegen onze ouders en grootouders verteld. Tegen de rest van de familie, vrienden en dergelijke willen wij het pas openbaar maken na de 12 weken echo. Nu vandaag heb ik het jammer genoeg ook op mijn werk aan mijn collega's al moeten vertellen, wegens een gevaarlijke kinderziekte in onze opvang, omdat ik niet meer mag werken. Dit hadden we liefst nog even geheim gehouden, maar ja. Het is nu zo :)

8 maanden geleden

Ik ben ook uitgerekend voor 6/11. Onze huisarts raadde aan om het nog niet meteen aan de grote klok te hangen. Wij gaan het na de nip test vertellen aan onze ouders en broers en zussen.

8 maanden geleden

Wij zeiden het tegen de ouders na de eerste echo 😀

8 maanden geleden

Wij hebben het redelijk direct vertelt aan de personen die het dichtste bij ons staan. Aan de grote massa willen we ook nog even wachten tot op 10-12 weken 😊

8 maanden geleden

Ik ben uitgerekend op 18/11 en heb het al aan mijn ouders, schoonouders en beste vrienden verteld.