20 Reacties

5 maanden geleden

Heb je last van winderigheid/ opgeblazen buik? Kan misschien daardoor zijn? Is je eetlust al wat beter? ☺️

5 maanden geleden

Reactie op Charliexoxo

Heb je last van winderigheid/ opgeblazen buik? Kan misschien daardoor zijn? ...
Nope, niet speciaal meer dan anders... Mijn eetlust is gelukkig inderdaad al veeeeeel beter 😋 Ben al helemaal vergeten hoe het voelde om zo misselijk te zijn 😝🙈

5 maanden geleden

Mijn buik was dikker op mij 12 weken dan nu op mijn 18 weken... alles zoekt zijn plekje nog uit denk ik... ik ben maar 2kg bijgekomen dus alles is in orde maak u geen zorgen

5 maanden geleden

Reactie op YanaDS

Nope, niet speciaal meer dan anders... Mijn eetlust is gelukkig inderdaad a ...
Mhhh! Komt wel inorde, normaal moet je ook je gewicht doorgeven als je op controle gaat dus ze zouden er wel iets van zeggen denk ik ☺️ zou er van genieten 🤭 Hier al 3.1kg bijgekomen en ben bijna 20 weekjes 🤦🏼‍♀️😬

5 maanden geleden

Ik heb net hetzelfde! Borsten zijn al minstens een cup groter en ik heb al een zichtbaar buikje maar de weegschaal is nog niet helemaal mee. Ik deed voordien wel aan krachttraining dus ik vermoed dat mijn echte gewichtstoename wat in verhouding is met het verlies aan spiermassa. Elk lichaam is anders. Zou me geen zorgen maken.

5 maanden geleden

Reactie op Laura0212

Ik heb net hetzelfde! Borsten zijn al minstens een cup groter en ik heb al ...
Dankje voor de geruststelling 🙈🙈 ik kon er echt helemaal niet aan uit

5 maanden geleden

Ik was afgevallen. Tot gisteren er stil aan kilo begint bij te komen.. 18+3 weken.

5 maanden geleden

Hier +3kg op 16 weken Maar ik was nooit misselijk ofzo Zolang kindje goed groeit kan dat eigenlijk niet zoveel kwaad Ik zou zelf liefst zo min mogelijk aankomen😂

5 maanden geleden

Ik ben nu 15w+3 en ben tot nu toe 1 kg kwijt.. Ik denk dat het ook wel is omdat we een glaasje wijn soms laten & soms wat hapjes & salami’tjes etc.. ik had ook die paniek maar de vroedvrouw stelde mij gerust! Er zullen nog genoeg kilo’s bijkomen 🤭

5 maanden geleden

Reactie op Leax

Ik ben nu 15w+3 en ben tot nu toe 1 kg kwijt.. Ik denk dat het ook wel is o ...
Ik drink al 2 haar bijna geen alcohol meer, maar sinds de zwangerschap drink ik wel meer dan anders (water dan natuurlijk he) dus denk ik misschien meer een gezonder lichaam heb nu ofzo? Ik weet niet waar ik het moet gaan zoeken hahahaa

5 maanden geleden

Ik ben 31 weken en maar 5 kg bijgekomen. In het eerste semester zelf niks bijgekomen! De gynaecoloog vond die helemaal normaal en zei dat mensen die veel bijkomen, vocht vasthouden.

5 maanden geleden

Ik verzwaar ook nier echt, maar dat is door de insuline die ik moet spuiten. Mijn borsten die groeien volgens mij ook totaal niet.

5 maanden geleden

Reactie op HInes

Ik verzwaar ook nier echt, maar dat is door de insuline die ik moet spuiten ...
Mijn borsten zijn redelijk snel echt enorm gegroeid (heb al een F cup 😱) en mijn buik is echt een ton 🙈

5 maanden geleden

Reactie op YanaDS

Mijn borsten zijn redelijk snel echt enorm gegroeid (heb al een F cup 😱) e ...
Mijn buik is nu wel eindelijk ronder aan het worden en niet meer in 2 delen (had wel een zwembandjes vet aan onderbuik, dus blij dat het effen aan het trekken is). Ik mag heel wat lekker dingen (ongezonde) niet eten omwille van suiker, gelukkig heb ik niet echt goestjes 😅. Maar mij gewicht houden ze goed in de gaten. Mijn borsten zijn al E/ F dus hoeft niet groter te worden 🙈

5 maanden geleden

Reactie op YanaDS

Mijn borsten zijn redelijk snel echt enorm gegroeid (heb al een F cup 😱) e ...
Je hebt echt al een mooie ronde buik op 15 weken. Ik ben bijna 19 weken en tis nog niet zo bol 😅 regelmatig wandelen zorgt er ook voor dat je gewicht niet stijgt.

5 maanden geleden

Reactie op HInes

Je hebt echt al een mooie ronde buik op 15 weken. Ik ben bijna 19 weken en ...
Ja wandelen en bewegen doe ik echt wel veel, soms te veel want heb echt al last van harde buiken ook

5 maanden geleden

Heel normaal ik verliesde nog mijn gewicht zeker tot 5maand bij mij eerste kindje daarnaa maar 9kg bijgekomen nu in die 18w ook maar +4kg

5 maanden geleden

Reactie op DDLL🤍

Heel normaal ik verliesde nog mijn gewicht zeker tot 5maand bij mij eerste ...
Ik zal maar gelukkig zijn dat ik nog niets qua gewicht aangekomen ben dan 🙈🙈 ik maakte me eerst ergens zorgen omdat ik in verwachting ben van een tweeling 🙈🤣😅 ze zouden beiden de grootte hebben van een mango, maar ik vind de mango's niet op de weegschaal terug 🤣

5 maanden geleden

Hier ook een dikke buik, maar mijn gewicht is nog beetje zelfde..

5 maanden geleden

Reactie op Manu26

Hier ook een dikke buik, maar mijn gewicht is nog beetje zelfde..
Oh wauw, ook echt al een mooie buik he! 🥰❤️