20 Reacties
5 maanden geleden
Heb je last van winderigheid/ opgeblazen buik? Kan misschien daardoor zijn?
Is je eetlust al wat beter? ☺️
5 maanden geleden
Reactie op YanaDS
Nope, niet speciaal meer dan anders... Mijn eetlust is gelukkig inderdaad a ...
Mhhh! Komt wel inorde, normaal moet je ook je gewicht doorgeven als je op controle gaat dus ze zouden er wel iets van zeggen denk ik ☺️ zou er van genieten 🤭
Hier al 3.1kg bijgekomen en ben bijna 20 weekjes 🤦🏼♀️😬
5 maanden geleden
Ik heb net hetzelfde! Borsten zijn al minstens een cup groter en ik heb al een zichtbaar buikje maar de weegschaal is nog niet helemaal mee. Ik deed voordien wel aan krachttraining dus ik vermoed dat mijn echte gewichtstoename wat in verhouding is met het verlies aan spiermassa. Elk lichaam is anders. Zou me geen zorgen maken.
5 maanden geleden
Hier +3kg op 16 weken
Maar ik was nooit misselijk ofzo
Zolang kindje goed groeit kan dat eigenlijk niet zoveel kwaad
Ik zou zelf liefst zo min mogelijk aankomen😂
5 maanden geleden
Reactie op Leax
Ik ben nu 15w+3 en ben tot nu toe 1 kg kwijt..
Ik denk dat het ook wel is o ...
Ik drink al 2 haar bijna geen alcohol meer, maar sinds de zwangerschap drink ik wel meer dan anders (water dan natuurlijk he) dus denk ik misschien meer een gezonder lichaam heb nu ofzo? Ik weet niet waar ik het moet gaan zoeken hahahaa
5 maanden geleden
Reactie op YanaDS
Mijn borsten zijn redelijk snel echt enorm gegroeid (heb al een F cup 😱) e ...
Mijn buik is nu wel eindelijk ronder aan het worden en niet meer in 2 delen (had wel een zwembandjes vet aan onderbuik, dus blij dat het effen aan het trekken is). Ik mag heel wat lekker dingen (ongezonde) niet eten omwille van suiker, gelukkig heb ik niet echt goestjes 😅. Maar mij gewicht houden ze goed in de gaten. Mijn borsten zijn al E/ F dus hoeft niet groter te worden 🙈
5 maanden geleden
Reactie op DDLL🤍
Heel normaal ik verliesde nog mijn gewicht zeker tot 5maand bij mij eerste ...
Ik zal maar gelukkig zijn dat ik nog niets qua gewicht aangekomen ben dan 🙈🙈 ik maakte me eerst ergens zorgen omdat ik in verwachting ben van een tweeling 🙈🤣😅 ze zouden beiden de grootte hebben van een mango, maar ik vind de mango's niet op de weegschaal terug 🤣