21 Reacties
7 maanden geleden
Hey , 2 weken geleden was ik ook op mijn eerste controle en volgens mijn berekeningen zou ik toen 8 weken zijn , ze zei dat het vruchtje te klein was voor 8 weken en dat het overeenkwam met 6 weken , Na 2 lange weken wachten op volgende controle was gisteren afspraak en vruchtje was heel mooi gegroeid en bijgekomen en komt nu overeen met de verwachtte vaststellingen met vruchtje van 8 weken , ik ben dus geen 10 weken zwanger maar blijkbaar 8 weken , verlies de hoop niet, bij ons was het ook meteen tranen en paniek maar gisteren een grote geruststelling dat baby de verwachtte spurt heeft behaald , volgende controle nu binnen 4 weken , verlies de moed niet , positief blijven , ik duim met jullie mee groetjes xxx
7 maanden geleden
Reactie op NijsEline
Hey, wat een supernieuws voor jullie! :)
Heb jij een regelmatige cyclus? I ...
Ik heb ook een regelmatige cyclus ,ik kon bijna tot de klok weten wanneer ik mijn regels ging krikgen , de gynaecoloog zei dat het mogelijk was dat ik dan later eiersprong kreeg of dat het langer geduurd heeft vooraleer het de weg bereikt heeft, ik vond het raar want dan heb ik wel zeer vroeg positief getest , na de afspraak van gisteren was het een geruststelling en duidelijk gezien dat baby gegroeid is en het feit dat het nu 1,50cm groot is komt ook overeen met de app op 8 weken , alles opnieuw ingesteld met vermoedelijke datum van gynaecoloog, maar hoop niet verliezen ik kan me best inbeelden dat je vol angst zit , is lang als je in onzekerheid ben maar hoop niet verliezen , ❤️
7 maanden geleden
Reactie op NijsEline
Hoi lieve allemaal,
Wij hebben bevestiging gekregen van ons slecht nieuws. ...
Zo spijtig om te horen... Veel 💞 voor jullie
7 maanden geleden
Zo spijtig om te horen,geef vooral de moed niet op,neem je tijd nu om dit te plaatsen,veel sterkte en 💕de komende dagen 😔