17 Reacties
één maand geleden
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
één maand geleden
Wat een heftig verhaal!
Fijn dat ze het goed maakt, maar snap het verdriet en de moeite die het moet kosten! Heel veel kracht gewenst komende tijd 🩷
één maand geleden
Alvast gefeliciteerd met jullie meisje🥰🥰
Hopelijk gaat het ook goed met jou na keizersnee?
Heel begrijpelijk dat je het nu erg moeilijk hebt, niet alleen fysiek maar ook mentaal.
Zoek zeker hulp als het te veel wordt, forceer jezelf niet als het echt niet gaat en probeer toch wat te rusten want jou meisje heeft een frisse en gezonde mama nodig😘
Ze zal het zeker goed doen en die 2 maanden gaan zo voorbij vliegen!
Zolang zij maar gezond is en jij zelf het goed doet.
Hou je sterk! Denk ook af en toe aan jezelf, vraag zeker om hulp als het even niet gaat en geloof dat alles mooi zal verlopen en jullie heel snel samen naar huis mogen❤️❤️
één maand geleden
Je bent niet alleen🥹, mijn dochter is ook geboren een week geleden bij 31 weken en 2 dagen, nadat ik weeën kreeg met mijn cerclage. Ze is intussen een week en ze is zo flink, de cpap mocht er na 2 dagen uit. Ze drinkt al uit kleine flesjes (wat eigenlijk pas met 34 weken gaat), ze oefent al aan de borst en is prachtig, ben helemaal weg van haar! 😍
één maand geleden
Hey meid!
Ik ben maandag bevallen op 33 weken en het is inderdaad heel heftig allemaal😔 bij wij was het wel gepland maar dat maakt het zeker niet gemakkelijker!❤️ ik zou zeggen probeer echt zoveel mogelijk te genieten op de momenten dat je bij haar bent en vraag eens aan het ziekenhuis of je toevallig iets mag meenemen naar huis waar toevallig al haar geur inzit…ik heb mijn zoontje zijn dekentje mogen meenemen en hebben een nieuw dekentje genomen en hier slaap ik nu elke dag mee…het voelt dan toch een beetje alsof hij bij me is!🥺❤️ weet dat het moeilijk is maar probeer je sterk te houden en zoek heel veel steun! ❤️ ik denk aan je/jullie!❤️
één maand geleden
Mijn zoontje besloot zondagavond ook plots geboren te willen worden, op 29+2. Vandaag zou hij 30 weken zijn, maar nu is hij dus 5 dagen oud. Vandaag voor het eerst hem mogen vasthouden; de eerste keer dat ik mij mama voelde voor hem.
Ik herken me heel hard in het ´controleverlies´. Toen ik woensdag thuis kwam (3 dagen na bevalling), was ik de hele tijd boos op mijn man omdat het huis niet proper was. Alsof dat prioriteit is.. maar huishouden is iets waar ik wél controle over heb. Ik probeer me daar dan op te storten want daarin kan ik me wel nuttig maken. Ik vind het lastig dat ik voor ons zoontje niet veel kan betekenen, behalve dan het kolven tot ik er bij neerval zodat hij MM krijgt (KV verteert hij niet, hebben ze moeten geven toen ik nog niet genoeg productie had). Ik haat het opstaan om de 3 uur, ik wil overdag constant slapen maar dat lukt niet want dan ben ik bij hem. 😣
Binnen een paar weken nemen we onze kleintjes mee naar huis. Dan kijken we terug naar deze periode als eentje waar we allemaal sterker van zijn geworden. Heel veel goede moed, onze kindjes doen het goed. ❤️🍀
één maand geleden
Ik heb 10 jaar op de prematurenafdeling gewerkt in Brugge en versta heel goed jullie gevoel! Het is een wereld die je niet kent tot je er zelf inzit en als ouder loop je, zeker in het begin, wat verloren. Het zeker geen gemakkelijke periode waar de combinatie van moeten loslaten en tegelijk erg aanwezig willen zijn zeker niet evident is. Laat jullie goed omringen, weet dat jullie kindjes heel veel deugd hebben van de skin to skin en jullie aanwezigheid voelen en horen. Ik duim voor jullie kleintjes en veel liefde voor jullie gezinnetjes 💛
één maand geleden
Reactie op Petmat Malueva
Alvast gefeliciteerd met jullie meisje🥰🥰
Hopelijk gaat het ook goed met j ...
Dankjewel. Het herstel na de keizersnede verloopt gelukkig vlot. Ik vind het wel zwaarder dan na de vaginale bevalling van mijn zoontje. Enkele dagen serieus wat pijn gehad en moeilijk uit bed geraakt, maar ondertussen al veel mobieler en enkel nog wat een trekkend gevoel aan de incisie.
één maand geleden
Reactie op Sam_24
Je bent niet alleen🥹, mijn dochter is ook geboren een week geleden bij 31 ...
Proficiat ❤️ en super dat ze het zo flink doet 💪🏻 onze dochter heeft ook al enkele keren goed haar best gedaan om aan te happen. Bijzonder hoe sterk ze zijn ook al zijn ze nog zo mini 💕
één maand geleden
Reactie op Bieke Van den hende
Hey meid!
Ik ben maandag bevallen op 33 weken en het is inderdaad heel hef ...
Proficiat met jullie zoontje ❤️ ik heb haar rompertje mee dat ze vandaag aan had, om te wassen eigenlijk maar ik had nog niet stilgestaan bij de geur, dankjewel voor de tip 🙏🏻
één maand geleden
Reactie op JesminaM
Mijn zoontje besloot zondagavond ook plots geboren te willen worden, op 29+ ...
Proficiat met jullie zoontje ❤️ dat moet zo moeilijk geweest zijn om hem zo lang niet te kunnen vasthouden 💔 ik vind het ook zo frustrerend om zo weinig te kunnen doen, ook in het huishouden en met ons oudste kindje lukt niet zoveel momenteel door de keizersnede.
Het is inderdaad uitputtend, ik Dommel vaak zachtjes in als ze bij mij ligt dan heb ik toch een beetje rust overdag.
Die 2 maanden lijken eindeloos maar op een gegeven moment zullen we inderdaad kunnen zeggen dat deze moeilijke periode voorbij is 🙏🏻
één maand geleden
Reactie op LB24
Ik heb 10 jaar op de prematurenafdeling gewerkt in Brugge en versta heel go ...
Dankjewel 🙏🏻 en heel veel respect en dankbaarheid voor de verpleegkundigen en artsen, die mensen zijn echt goud waard, hoe ze altijd klaar staan voor de kindjes maar zeker ook voor de ouders ❤️