6 Reacties

2 maanden geleden

Ik gebruik dezelfde flesjes! Zoontje is nu 2,6 jaar en baby uitgerekend voor november.. ik heb ze gewoon allemaal gesteriliseerd en de speentjes die wel wat versleten waren vervangen door nieuwe! Dan is er in mijn ogen niets mis mee 🤷🏻‍♀️😊

2 maanden geleden

Reactie op Mama99

Ik gebruik dezelfde flesjes! Zoontje is nu 2,6 jaar en baby uitgerekend voo ...
Nee ik denk het ook niet en ga het ook zo doen. Maar miss wel zo 1 of 2 kleintjes nieuw kopen voor moest ze toch wat fragiel/vatbaarder zijn in het begin en deze dan eerst gebruiken.

2 maanden geleden

Hier een zoontje van 1.5j, wij gebruiken gewoon de flesjes die we al hebben. Wel de speentjes vervangen die versleten zijn

2 maanden geleden

Reactie op Marthe1991

Nee ik denk het ook niet en ga het ook zo doen. Maar miss wel zo 1 of 2 kle ...
Ik zou vooral doen waar je jezelf goed bij voelt! Zo'n grote kost zijn een klein flesje of 2 toch niet! 😊

één maand geleden

Wij hebben nieuwe flesjes gekocht. Maar zien dit eerder als een 'extra'. Flesjes gaan waarschijnlijk door elkaar gebruikt worden en om ze dan uit elkaar te kunnen houden 😅

één maand geleden

Hoy, ik heb nieuwe gekocht puur voor die opening van da speen En in het begin gebruik ik altijd van glas en daarna van plastic omdat als ze die zelf beginnen vast te houden snel ermee gooien dus ja Begin altijd glas met kleine opening speen en daarna plastic met wat groter opening