17 Reacties
3 maanden geleden
Geen indaling, dat gebeurt echt pas bijna op einde, dat zijn rekkingen van groeiende baarmoeder en oefenweeen doorheen…
Heb dit nu op deze moment ook, morgen 27 weken, ik heb dit al wel vaker gehad deze zwangerschap
3 maanden geleden
Reactie op Petmat Malueva
Geen indaling, dat gebeurt echt pas bijna op einde, dat zijn rekkingen van ...
Nee dat klopt niet, als het een eerste kindje is dalen zij zeer snel in. Ik ben nu 27 weken zwanger en mijn dochter is al ingedaald sinds week 25. Ik ben nu ook opgenomen omwille van voorweeën, maar dat de indeling pas tegen het einde van de zwangerschap gebeurt klopt niet.
3 maanden geleden
Reactie op Aschanti
Nee dat klopt niet, als het een eerste kindje is dalen zij zeer snel in. Ik ...
Heb je een probleem zwangerschap? Risico of vroeg bevalling?
Normaal gebeurt dat echt pas tegen de bevalling paar weekjes ervoor hoor. Zeker met eerste kindje
3 maanden geleden
Heb je een probleem zwangerschap? Risico of vroeg bevalling?
Normaal gebeu ...
Mijn baby is ook al ingedaald sinds week 25.. Helemaal niet uitzonderlijk bij een eerste zwangerschap zei de gynaecoloog ☺️ Bij mijn zus was het op 22 weken al. En geen probleemzwangerschap.
3 maanden geleden
Reactie op julie1998
Mijn baby is ook al ingedaald sinds week 25.. Helemaal niet uitzonderlijk b ...
Amai
2 maanden geleden
Ik heb dus vandaag nagevraagd, kindje kan inderdaad laag gaan liggen maar dat is niet de “echte indaling” dat net voor bevalling gebeurt, in deze geval blijft die baby ingedaald, als dat vroeger gebeurt kom die gewoon terug naar boven enzo dus nog plaats genoeg voor alles, en echte indaling is echt net voor bevalling
2 maanden geleden
Ik heb dus vandaag nagevraagd, kindje kan inderdaad laag gaan liggen maar d ...
Dan zegt mijn gynaecoloog toch echt wel iets anders.. Onze dochter ligt nog steeds helemaal klaar om te komen & is helemaal ingedaald. Zij komt niet meer naar boven of draait niet meer nu. Zo gek dat elke gynaecoloog/verloskundige iets anders zegt
2 maanden geleden
Reactie op Aschanti
Dan zegt mijn gynaecoloog toch echt wel iets anders.. Onze dochter ligt nog ...
Hier ook. Mijn gynaecoloog zei exact hetzelfde als bij jou