17 Reacties

3 maanden geleden

Hallo ik heb dit ook al een 3 tal weken (ben nu 29 weken+3) volgens gynaecoloog is dit vooral door de groei van de baarmoeder. Dus bandenpijn..

3 maanden geleden

Ik ook al een aantal weken (nu 28w+4). Had dit bij mijn eerste kindje ook niet zo erg. Zouden bandenpijnen zijn. Deze zouden erger zijn vanaf een 2de zwangerschap. Dafalgan en afleiding zoeken hielpen bij mij als enige.

3 maanden geleden

Geen indaling, dat gebeurt echt pas bijna op einde, dat zijn rekkingen van groeiende baarmoeder en oefenweeen doorheen… Heb dit nu op deze moment ook, morgen 27 weken, ik heb dit al wel vaker gehad deze zwangerschap

3 maanden geleden

Ik heb net hetzelfde. Ook echt elke dag. Gisteren controleerde de gynaecoloog mijn baarmoederhals. Maar allee was in orde. Het is dus inderdaad bandenpijn bij mij :)

3 maanden geleden

Reactie op Petmat Malueva

Geen indaling, dat gebeurt echt pas bijna op einde, dat zijn rekkingen van ...
Nee dat klopt niet, als het een eerste kindje is dalen zij zeer snel in. Ik ben nu 27 weken zwanger en mijn dochter is al ingedaald sinds week 25. Ik ben nu ook opgenomen omwille van voorweeën, maar dat de indeling pas tegen het einde van de zwangerschap gebeurt klopt niet.

3 maanden geleden

Reactie op Aschanti

Nee dat klopt niet, als het een eerste kindje is dalen zij zeer snel in. Ik ...
Heb je een probleem zwangerschap? Risico of vroeg bevalling? Normaal gebeurt dat echt pas tegen de bevalling paar weekjes ervoor hoor. Zeker met eerste kindje

3 maanden geleden

Heb je een probleem zwangerschap? Risico of vroeg bevalling? Normaal gebeu ...
Mijn baby is ook al ingedaald sinds week 25.. Helemaal niet uitzonderlijk bij een eerste zwangerschap zei de gynaecoloog ☺️ Bij mijn zus was het op 22 weken al. En geen probleemzwangerschap.

3 maanden geleden

Reactie op julie1998

Mijn baby is ook al ingedaald sinds week 25.. Helemaal niet uitzonderlijk b ...
Amai

2 maanden geleden

Ik heb dus vandaag nagevraagd, kindje kan inderdaad laag gaan liggen maar dat is niet de “echte indaling” dat net voor bevalling gebeurt, in deze geval blijft die baby ingedaald, als dat vroeger gebeurt kom die gewoon terug naar boven enzo dus nog plaats genoeg voor alles, en echte indaling is echt net voor bevalling

2 maanden geleden

Ik heb dus vandaag nagevraagd, kindje kan inderdaad laag gaan liggen maar d ...
Dan zegt mijn gynaecoloog toch echt wel iets anders.. Onze dochter ligt nog steeds helemaal klaar om te komen & is helemaal ingedaald. Zij komt niet meer naar boven of draait niet meer nu. Zo gek dat elke gynaecoloog/verloskundige iets anders zegt

2 maanden geleden

Reactie op Aschanti

Dan zegt mijn gynaecoloog toch echt wel iets anders.. Onze dochter ligt nog ...
Hier ook. Mijn gynaecoloog zei exact hetzelfde als bij jou

2 maanden geleden

Idd raar dat ieder wat anders zegt

2 maanden geleden

Oefenweeen komen vaak rond die weken dus zal dat zijn

2 maanden geleden

Ik ben vandaag voor 24u op observatie opgenomen ... Te veel harde buiken en indd ook last van die steken (menstruatie krampen).

2 maanden geleden

Dankjewel voor al jullie reacties! ik ben op controle geweest bij de gynae die liet mij weten het toch wat rustiger aan te doen en gewoon naar men lichaam te luisteren. Hopen dat dit een beetje helpt !