19 Reacties
5 maanden geleden
Reactie op Molly1234
Een week ofzo. Mijn gyn is jammer genoeg niet zo voor testen ald er toch ni ...
Heb je een vroedvrouw? Als je dit nog niet hebt zou ik hier zeker voor kijken .. ze kunnen je gerust stellen en veel meer op je vragen antwoorden dan gynea.. vind ik toch 🍀
5 maanden geleden
Ik denk ik niet er genoeg vruchtwater zou zijn om 1 week te verliezen als je niet zo ver bent in zwangerschap
Ik heb ook wel is zo’n afscheiding
Denk dat het normaal is maar je kan idd naar spoed gaan en laten testen
5 maanden geleden
Reactie op YanaDS
Hey hey, even een vraagje... Heb je al meer duidelijkheid gekregen intussen ...
Nee, volgende week maandag naar de gynaecoloog. We zullen het dan weten. Is blijkbaar geen reden voor spoed, ook met dezelfde reden als de gyn zelf zei. Er kan toch niets aan gedaan worden als je nog maar 16/17 weken bent. Dus dan vragen ze om de spoed daar niet mee te overbelasten. Begrijp ik ook wel
5 maanden geleden
Reactie op Molly1234
Nee, volgende week maandag naar de gynaecoloog. We zullen het dan weten. Is ...
Ikzelf heb nu ook een aantal dagen (telkens na harde buiken en enorm veel druk op mijn buik of na het niezen wat heel erg pijn doet in m'n buik) vochtverlies... Het is inderdaad heel dun en waterachtige (en een beetje troubel/ melkachtig van kleur) had ook gebeld naar de gynaecoloog en die zei me van het op te volgen en indien ik me zorgen blijf maken ik wel naar het spoed mocht gaan voor een test met een wissertje... Ik volg het nu 2 dagen al op en als ik het morgen nog heb ga ik naar spoed gaan. Ik moet dinsdag met het vliegtuig naar Spanje en zou echt niet gerust zijn wetende dat er op het vliegtuig ook nog eens extra druk op m'n buik komt... Ik heb ook op maandag 17/06 een tussentijdse afspraak bij de gynaecoloog gekregen om alles op te laten meten en checken sowieso
5 maanden geleden
Wauw, waar ik woon hangt daar echt een heel andere manier van denken rond. Ik heb het ook met het niezen! Probermer mezelf wat gerust te stellen met toch heel veel andere vrouwen die op een adere forums van hetzelfde getuigen. Maar goed idee inderdaad als je nog op het vliegtuig gaat.
5 maanden geleden
Even een update, ik heb een afspraak gekregen bij mijn gynaecoloog zelf uiteindelijk omdat ik vandaag ook opnieuw gebeld had om te vragen of ik geruststelling kan krijgen... Ik wilde er niet voor naar spoed gaan, maar wilde echt bij m'n gynaecoloog zelf gaan aangezien ze vandaag zelf ook aanwezig is. Enkel in de namiddag kon ik nog langsgaan...