16 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op sofie 97
Ik heb de water wipes klaarliggen maar ik heb ze zelf nog nooit gebruikt. A ...
Ik heb gisteren gehoord van een vriendin dat ze niet zo tevreden is van de water wipes… 😔
2 maanden geleden
Waterwipes waren vroeger erg goed, helaas zijn ze aangepast en niet meer zo goed als vroeger
Ik heb niveau doekjes gebruikt maar vind ze niet meer terug, met de erg gevoelige huid van mijn kindjes waren die echt heel goed, als ik ze terug vind koop ik die weer en anders ben ik ook op zoek
2 maanden geleden
Wij hebben deze. Daarbuiten wel nog andere gratis vochtige doekjes uitgeprobeerd.
We zijn tevreden van deze, reageert ze meestal goed op. We gebruiken ze voornamelijk voor de stoelgang, om irritatie zoveel mogelijk te voorkomen.
Kopen deze altijd in bulk met korting. Ze drogen niet snel uit, zijn zeker niet te dun. De geur lijkt me persoonlijk. Ik ben gevoelig voor geuren, maar heb hier geen last van.
2 maanden geleden
Ik heb voor controle van kruidvat sensitive gekocht vandaag maar vind die geur niks, ik weet natuurlijk niet hoe baby zijn huid gaat reageren maar geur valt tegen.
2 maanden geleden
Hier nog altijd op zoek, ik heb een bon gekregen waarbij ik die waterwipes 1+1 krijg, ik zal die aanschaffen int begin en daarna zien we wel
2 maanden geleden
Ik ga Mustela reiningsmelk gebruikers,vroeger op de stages ook gebruikt en nooit rode poepjes gehad bij de kindjes.
23 dagen geleden
Hier dus bij andere kindjes nivea lichtblauwe gebruikt, waren echt heel goed!
Nu zijn ze nergens te koop helaas.
Heb dan hele zoektocht gedaan van alles per stuk aangekocht en ben gestopt bij huggies waterwipes, andere vind ik te duur eerlijk gezegd