Hi dames!
Een beetje stress hierzo ! Binnen 5 weken ben ik uitgerekend dus tijd voor onze vluchtkoffer klaar te maken.
Nu zit ik met een aantal vragen.
Onze gyneacoloog heeft eigenlijk buiten haar gewicht nog niet gezegd hoe groot ze zou zijn.
Ik heb een aantal boxpakjes maatje 50 maar deze zijn best dun dus ik moet een aantal dikkere halen, nu is de vraag hoeveel neem je maatje 50 ?
Ik steek ook maatje 56 in haar tas voor de zekerheid.
Hoeveel pakjes nemen jullie mee en hoeveel van welke maat ?
Binnen 12 dagen hebben we opnieuw controle en ga ik wel eens vragen hoe groot ze ongeveer is want ik wil niet met een voorraad maatje 50 zitten als ze dit amper zou aan hebben 🙈
Jbc valt klein niet alleen met baby kleding maar ook kinder en tiener kleding, ik ben lang niet naar zara geweest en weet niet hoe het nu is maar vroeger was zara ook voor erg magere en kleine mensen vond ik
Awel zelfde dus😅 beetje niet gedacht aan wat grotere kindjes😅😅
Hier ook tegen gekomen.. body van h&m maat 56 is zelfde als zeeman maat 50. Dan body’s die ik op reis kocht maat 50 zwemmen, zijn super veel kleiner of zeeman. Echt moeilijk en frusterend wat we nu zullen nodig hebben 😂
Proficiat! Hier is ze 47 cm geworden en ook 50 is bij ons te groot 😅
Jij ook proficiat! Wij liggen ondertussen op de neonatologie. Ze is al te veel afgevallen en woog almaar 2,775kg bij geboorte. Ook ligt ze 24u onder de “zonnebank” (lamp). Hoe gaat het daar?
Jij ook proficiat! Wij liggen ondertussen op de neonatologie. Ze is al te v ...
Wij zijn sinds maandag thuis. Gelukkig bestaan er vroedvrouwen want we hebben een nacht heel hard gesukkeld met borstvoeding waardoor ze ook wat afgevallen was. In 1 dag tijd is ze dan weer 85 g bijgekomen en nu gaat de borstvoeding dankzij tepelhoedje goed. Tis een wolk van een meisje 😍
Jij ook proficiat! Wij liggen ondertussen op de neonatologie. Ze is al te v ...
Onze zoon woog 3,8kg bij geboorte (37w4d) onze dochter 2,8kg. Hij was ook veel afgevallen door gesukkel met borstvoeding en moest ook naar neo. Ze zorgen daar goed voor hun 🫶🏻