41 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op BrPa

Ik heb gisteren een body van JBC in maat 50/56 (de donkerblauwe) op een bod ...
Ola, ik heb veel zeeman 😅 had al gemerkt een bodyke dat ik 2de hands heb van de Hema dat was echt zo klein tov die van de zeeman.

2 maanden geleden

Reactie op Liiesbeth

Ola, ik heb veel zeeman 😅 had al gemerkt een bodyke dat ik 2de hands heb v ...
Echt hè. Wij hebben ook heeel veel Zeeman dus wij gaan er wel vanuit dat hij in die maat 50 gaat passen 🙈

2 maanden geleden

Reactie op MJ88

Ik heb ook op aanraden zowel setjes in maatje 50 als 56 gekocht. Nu heb ik ...
Jbc valt best klein met alles

2 maanden geleden

Reactie op MJ88

Ik heb ook op aanraden zowel setjes in maatje 50 als 56 gekocht. Nu heb ik ...
Dreambee valt normaal. Mijn dochter kon er met haar 48cm perfect in de body maat 50.

2 maanden geleden

Reactie op BrPa

Ik heb gisteren een body van JBC in maat 50/56 (de donkerblauwe) op een bod ...
Wow ongelooflijk dat verschil 😂

2 maanden geleden

Reactie op Petmat Malueva

Jbc valt best klein met alles
Ai ai, ik ga rap terug mogen kopen dan 😅 Heb wel al enkele setjes 62 (gekregen) maar is nog heel weinig... Gelukkig is er een zeeman vlakbij 😃

2 maanden geleden

Reactie op MJ88

Ai ai, ik ga rap terug mogen kopen dan 😅 Heb wel al enkele setjes 62 (gekr ...
🤣 gelukkig kunnen we na bevalling online bestellen🤪 En moeten we niet perse naar buiten als het even niet gaat😅

2 maanden geleden

Jbc valt klein niet alleen met baby kleding maar ook kinder en tiener kleding, ik ben lang niet naar zara geweest en weet niet hoe het nu is maar vroeger was zara ook voor erg magere en kleine mensen vond ik Awel zelfde dus😅 beetje niet gedacht aan wat grotere kindjes😅😅

2 maanden geleden

Reactie op MJ88

Wow ongelooflijk dat verschil 😂
Hier ook tegen gekomen.. body van h&m maat 56 is zelfde als zeeman maat 50. Dan body’s die ik op reis kocht maat 50 zwemmen, zijn super veel kleiner of zeeman. Echt moeilijk en frusterend wat we nu zullen nodig hebben 😂

2 maanden geleden

Reactie op Petmat Malueva

Jbc valt klein niet alleen met baby kleding maar ook kinder en tiener kledi ...
Ik heb heel veel kledij van Zara gekregen en is inderdaad kleiner dan C&A of Zeeman. Zara is eerder zoals h&m.

25 dagen geleden

Reactie op Liiesbeth

Onze vroedvrouw zegt enkel maat 50. Een baby is nooit 56cm of groter zegt z ...
Onze baby's konden nooit in een 50🤗

25 dagen geleden

Reactie op Elbij

Ik zit momenteel int ziekenhuis met een baby van 45cm en kleding maat 50-56 dat kilometers te groot is.. het kan alle kanten uit gaan.

25 dagen geleden

Reactie op Liiesbeth

Ik zit momenteel int ziekenhuis met een baby van 45cm en kleding maat 50-56 ...
Proficiat! Hier is ze 47 cm geworden en ook 50 is bij ons te groot 😅

25 dagen geleden

Reactie op HInes

Proficiat! Hier is ze 47 cm geworden en ook 50 is bij ons te groot 😅
Jij ook proficiat! Wij liggen ondertussen op de neonatologie. Ze is al te veel afgevallen en woog almaar 2,775kg bij geboorte. Ook ligt ze 24u onder de “zonnebank” (lamp). Hoe gaat het daar?

24 dagen geleden

Reactie op Liiesbeth

Jij ook proficiat! Wij liggen ondertussen op de neonatologie. Ze is al te v ...
Wij zijn sinds maandag thuis. Gelukkig bestaan er vroedvrouwen want we hebben een nacht heel hard gesukkeld met borstvoeding waardoor ze ook wat afgevallen was. In 1 dag tijd is ze dan weer 85 g bijgekomen en nu gaat de borstvoeding dankzij tepelhoedje goed. Tis een wolk van een meisje 😍

24 dagen geleden

Onze pruts is 49,5cm en weegt 3kg660. Maatje 50 gaat goed voor nu, maar ze zal hier niet lang in kunnen

24 dagen geleden

Reactie op Elbij

Gisteren nog wat body’s gekocht van kiabi maat 3M (56-62) en die zijn kleiner dan 50 van de zeeman. Is ook echt afhankelijk van het merk hoor!

24 dagen geleden

Reactie op Sgyb

Gisteren nog wat body’s gekocht van kiabi maat 3M (56-62) en die zijn klein ...
Wij hebben ook body's van kiabi. Maand 1 en die zijn net iets te groot voor ons meisje 😅

24 dagen geleden

Reactie op Liiesbeth

Onze zoon woog 3,8kg bij geboorte (37w4d) onze dochter 2,8kg. Hij was ook veel afgevallen door gesukkel met borstvoeding en moest ook naar neo. Ze zorgen daar goed voor hun 🫶🏻

23 dagen geleden

Reactie op Liiesbeth

Hoe gaat het momenteel met je kindje?