41 Reacties
2 maanden geleden
Ik heb maar 56 en 62 gekocht , geen 50 omdat het te klein zal zijn (100%)
2 maanden geleden
Onze vroedvrouw zegt enkel maat 50. Een baby is nooit 56cm of groter zegt ze (wat ik ook hoop en begrijp 😅) ik denk wel als je bv zo een boxpakje heb zonder voeten dan kan je die wel omplooien een beetje aan de handen en voeten. Moest je voor 56 willen gaan en deze te groot moest zijn. Verder zegt ze 6-10 sets op de ziekenhuisperiode door te komen.
Ik vroeg me af uit jou post of je een koffer maakt voor jou en een koffer voor de baby? Omdat ik de tip kreeg een koffer voor de verloskamer te maken en een tweede voor het verdere verblijf. Anders zou je te veel moeten zoeken in je valies tijdens de arbeid of iemand anders voor jou. Veel succes 🍀
2 maanden geleden
Reactie op Liiesbeth
Onze vroedvrouw zegt enkel maat 50. Een baby is nooit 56cm of groter zegt z ...
Ik had babys van 52,54 en maat 50 ging niet toe zoals body enzo
Van de 5 meisjes waren 2’onder 50
46,48cm en bij 48cm zat maat 50 krap🤷🏻♀️
Vandaar altijd kleding gekocht in maat 56
Als je baby 51,52 enzo zal zijn gaat maat 50 niet passen
Vandaar dat velen voor safe gaan😅
2 maanden geleden
Reactie op Petmat Malueva
Ik had babys van 52,54 en maat 50 ging niet toe zoals body enzo
Van de 5 me ...
Snap ik zeker. Ik probeer gewoon maar te helpen met wat mijn vroedvrouw zei. Ik voor mij ook eerste keer 😊 het hangt natuurlijk ook af van de winkel waar je kleding koopt.. niet alle merken zijn even groot. Of sommige dingen zijn gekrompen bij het wassen.. vandaar zei ik ook als je save wil spelen kan je ook 56 nemen en kijken of je de mouwen en pijpjes kan omrollen.
2 maanden geleden
Reactie op Liiesbeth
Idd. Bij ons zeiden ze voorzie een zakje met 1e outfit baby en je slaapkleed of outfit om te bevallen. Je koffer voor je verblijf blijft dan nog even ik auto en kan de papa na bevalling gaan halen.
2 maanden geleden
Reactie op Liiesbeth
Bedankt voor je berichtje !
Ik maak enkel 2 grote tassen. Eentje voor me zelf en eentje enkel voor de baby. Wel zit alles in zakjes met opgeschreven wat voor wanneer is zo dat mijn vriend niet te lang moet zoeken 🙈
2 maanden geleden
Reactie op Liiesbeth
Snap ik zeker. Ik probeer gewoon maar te helpen met wat mijn vroedvrouw zei ...
Awel ja, hangt van merk ook af
Orchestra valt heel klein
Petit bateau valt zwaar klein
En andere merken juist beetje breed
Dus ja tis echt even afwachten en zien😅 misschien beide maten meenemen denk dat dit best is😂😂
2 maanden geleden
Reactie op HInes
Idd. Bij ons zeiden ze voorzie een zakje met 1e outfit baby en je slaapklee ...
Hier precies hetzelfde. Heb al verhalen gehoord van mensen die alles in 1 koffer hadden en op de gang alles moesten gaan uitzoeken omdat niet de hele koffer mee binnen mocht..
2 maanden geleden
Reactie op Liiesbeth
Die merken heb ik gelukkig niet dan haha. Achja, we gaan dat allemaal goed ...
Zeker weten😆❤️
2 maanden geleden
Reactie op Liiesbeth
Ik dacht ook aan een 7 tal sets om mee te nemen. Ook voor moest het een keizersnede worden en er langer moeten blijven, maar neem jij dan 7 sets in 50 mee en 7 sets in 56 of enkel 7 in totaal?
2 maanden geleden
Reactie op MJ88
Ik heb ook op aanraden zowel setjes in maatje 50 als 56 gekocht. Nu heb ik ...
Ik heb gisteren een body van JBC in maat 50/56 (de donkerblauwe) op een body van zeeman maat 50 (de lichtblauwe) gelegd. Dit vond ik toch een zeer groot verschil hoewel die van JBC in mijn ogen toch iets groter zou moeten zijn, maar zeeman valt blijkbaar wel heel groot dus ik weet niet wat ik ervan moet denken 😅 als die geboren is, begin ik gewoon te passen met de kleinste dingen die we hebben, ongeacht de maat die erin staat