10 Reacties

3 uur geleden

Heey! Ik snap je frustratie! De mijne waren zeer licht gebroken ( vanboven) op een ochtend +- 9u30 en pas de dag erna om 17u echt doorgebroken. Hierna kwamen de weeën wel binnen het uur, maar zeer lichtjes aanwezig...

2 uur geleden

Hier ging het (volgens mij) -abnormaal- snel 🙈. Om 20u het 1ste vocht verloren (nog twijfelend of het wel vruchtwater was). Om 22u aangekomen in het ziekenhuis en niet meer naar boven kunnen wandelen door de weeën..

2 uur geleden

Reactie op KATTTTT

Heey! Ik snap je frustratie! De mijne waren zeer licht gebroken ( vanbove ...
Moeten de weeën niet echt duidelijk aanwezig zijn om te bevallen? Ik heb ook enkel lichte weeën

2 uur geleden

Reactie op KATTTTT

Heey! Ik snap je frustratie! De mijne waren zeer licht gebroken ( vanbove ...
Moet je eigenlijk niet binnen de 24u na uw eerste vruchtwater verlies bevallen? Want jij hebt dan precies langer dan 24u gewacht ? En waren die weeën uiteindelijk nog hevig geworden?

één uur geleden

Reactie op HartelijkeRegen682793

Moet je eigenlijk niet binnen de 24u na uw eerste vruchtwater verlies beval ...
Neen, je kan zelfs dagen Lopen

één uur geleden

Hangt er echt van af Als je veel direct verliest beginnen de weeen bijna Direct maar als het klein beetje is elke keer kan je nog dagen lopen

één uur geleden

Reactie op Petmat Malueva

Neen, je kan zelfs dagen Lopen
Misschien een domme vraag, maar bij ons moeten we meteen binnen na het breken van de vliezen. Is dat omwille van infecties enzo dan?

één uur geleden

Reactie op elighes

Misschien een domme vraag, maar bij ons moeten we meteen binnen na het brek ...
Jaa klopt, normaal moet je binnen de 24u bevallen (wat ik tot nu toe heb vernomen van alle vroedvrouwen). Zeker als je positief bent voor streptococ bacterie.

één uur geleden

Reactie op elighes

Misschien een domme vraag, maar bij ons moeten we meteen binnen na het brek ...
Geen idee, ik ken paar dames die gewoon bijna 1 week hebben gelopen met gebroken vliezen. Ze waren nog niet boven 37 weken Misschien daarom

22 minuten geleden

Hier een uurtje na breken vliezen begonnen