3 Reacties

7 maanden geleden

Hé, Hier zelf nog geen kinderen maar ik werk in een kinderverblijf en wegens de aanwezigheid van de vijfde kinderziekte ben ik al op 6 weken moeten stoppen met werken omwille van het risico. Eerlijk gezegd vind ik het wat gek dat de huisarts zegt dat het niet besmettelijk is, want dat is het wel. Zelf heb ik ook bloed moeten laten prikken hiervoor, dan kunnen ze kijken of je antistoffen hebt. Gelukkig heb ik het al wel gehad in het verleden, dan kan je het wel niet meer krijgen. Zou het kunnen dat je al antistoffen hebt? Heb je hier enig idee van? Dan kan het wel kloppen want dan kan je het niet meer opnieuw krijgen. Als je je teveel zorgen maakt zou ik misschien zelf eens bloed laten prikken om hierop getest te worden. (indien je niet weet of je het al gehad hebt) Groetjes ☺️

7 maanden geleden

Reactie op liefkleinwondertje

Hé, Hier zelf nog geen kinderen maar ik werk in een kinderverblijf en wege ...
Hey, Ja de huisarts zei gisteren dat het niet besmettelijk is. Vind dat ook wel raar dat hij dat zegt. Maandag bel ik direct naar de gynaecoloog en ga daar raad vragen. Denk ook wel dat bloed prikken de enige manier is om te zien als ik antistoffen genoeg heb,heb het al aan mijn ouders gevraagd als ik deze kinderziekte al heb gehad maar zij hebben daar geen idee van,ze kennen het zelfs niet zeggen ze. Waarschijnlijk zeggen zij tegen de vijfde kinderziekte een andere naam,denk ik toch🙈. Zal moeten afwachten tot maandag🙁 maar heel erg bedankt voor jou reactie 😊

7 maanden geleden

Reactie op ChelAshSkyIndyBaby

Hey, Ja de huisarts zei gisteren dat het niet besmettelijk is. Vind dat ook ...
Nee inderdaad! Hahaha daar kan ik over meespreken, mijn ouders kwamen ook helemaal uit de lucht gevallen. Dan zijn ze toch niet de enige. 🤣 En snap ik heel goed meid. Probeer je nu nog te focussen op iets positiefs, heel veel succes!