12 Reacties
één maand geleden
Reactie op kelly36t
Van die vickys smeren op je borst, helpt super om alles goed open te krijge ...
Pas op dat u geen vicks gebruikt tijdens zwangerschap en borstvoeding ⚠️ in plaats daarvan kunt u fysiologisch serum voor de neus gebruiken, zoals wij dat voor baby's doen.
één maand geleden
Reactie op kelly36t
De dokter adviseerde me dit, geef wel geen borstvoeding
Vorige maand had ik 3 weken loopneus, mijn dokter adviseerde mij om Vicks niet te gebruiken en de vroedvrouw bevestigde dat ook, internet zei ook hetzelfde en zelfs de boekje in de Vicks doos zei dat het verboden is voor zwangere en vrouwen die borstvoeding geven en kinderen minder dan 12 jaar..
één maand geleden
Ik damp met Kneipp bladkristallen eucalyptus en spoel vaak met sterimar (ontzwellen) die combo werkt goed voor mij, ik ben ook sinds dag 1 snipverkouden maar op die manier blijft het wel 'los' komen. De gynaecoloog zegt dat het bij zwangere vrouwen vaak vooral gezwollen slijmvliezen zijn ter bescherming van de baby (immuunsysteem) dus dat het een natuurlijke manier is van je lichaam om voor een gezond kindje te zorgen
één maand geleden
Reactie op Lienneke
Ik damp met Kneipp bladkristallen eucalyptus en spoel vaak met sterimar (o ...
Oh dit wist ik niet. Zo mooi van ons lichaam 🥰
één maand geleden
Hoy
Hier al 2de zwangerschap met verstopte neus, niet veel aan te doen, alleen natuurlijk dingen…
Anders geraak je verslaafd aan die sprays en ze zeggen ook dat die spray via bloed schadelijk is voor de baby🤷🏻♀️
Na bevalling gaat het direct weg.
Luchtbevochtiger met aroma olien aan je bed, neus goed spoelen met zout water, warme douche voor het slapen, neus vochtig houden is het beste wat je op deze moment kan doen.
Wat ik ook doe is pan water koken en van vuur halen, direct met volledig hoofd bedekt handdoek over die pan hangen, manier van mijn oma maar werkt ook super.