8 Reacties

7 maanden geleden

I feel you !! Ik sporte 8 -9 uurs per week voor ik in verwachting was , maar nu na de trap op te lopen is het al veel te veel 🙈 ik slaap overdag ook heel veel waardoor ik ‘s nachts heel weinig slaap 🙃

7 maanden geleden

Hier ook zo, enorm moe, kan elk uur van de dag zo in slaap vallen. Ik ben thuis, maar van het huishouden komt de laatste dagen niet veel in huis jammer genoeg😯

7 maanden geleden

Echt hetzelfde. Al is het slapen nu beter (7w3d) maar om 8u ‘s avonds lig ik in slaap op de zetel. De trap op gaan is al hijgennn ik voel me zoooo onfit 😅 maar blijkbaar komt dit in het tweede trimester terug!

7 maanden geleden

Reactie op Sarah Van Geert

Echt hetzelfde. Al is het slapen nu beter (7w3d) maar om 8u ‘s avonds lig i ...
En ik ben een sportcoach dus het is echt gek om dit te hebben omdat ik mezelf toch wel echt fit beschouw haha

7 maanden geleden

Hoooo ja hier net hetzelfde , echt een ramp, snachts steeds om het uur wakker en rond 3u niet meer kunnen slapen en overdag echt niks maar niks kunnen doen zoooo moee , bhhoouu afschuwelijk 😰😴

7 maanden geleden

Oké, dan ben ik toch niet alleen! Amai dat is vermoeiend zo vermoeid zijn 😂🫣

7 maanden geleden

Ik ben gisteren om 21u15 in slaap gevallen in de zetel en daarnet heeft mijn vriend me wakker gebeld 🙈 dutje van 15u30 tot 17u 😅 das echt niet van mijn gewoonte!

7 maanden geleden

Slapen had ik in het begin vooral last van (meerdere keren wakker worden). Nu is het vooral veeeeel slapen. Om 20u kan ik mijn ogen niet meer openhouden en slaap ik bijna het klokje rond. Ik heb helemaal geen problemen meer met inslapen, integendeel :p