9 Reacties

2 maanden geleden

Geen krampen, maar wel zware en vermoeide benen ook door de dag. Spataders zijn er ook bijgekomen. Niet per sé pijnlijk allemaal, maar wel vervelend🤷‍♀️

2 maanden geleden

Ik heb hetzelfde elke nacht, benen, heupen alles aan de onderkant doet pijn... Heb hier al een tijdje last van, zal er bij horen vrees ik. Mochten er hier tips in verschijnen lees ik het graag mee, want is geen prettig gevoel

2 maanden geleden

Heb hier ook enorm last van! Wat bij mij helpt is magnesiumolie smeren op mijn benen en voeten. En daarna eventueel afspoelen met koud water..

2 maanden geleden

Magnesium supplementeren, in de dag voldoende voeten naar boven leggen en eventueel steunkousen.

2 maanden geleden

Hier krampen in de nacht. Deze nacht was het ook weer erg 🙈 gisteren veel in de keuken gestaan. Denk daarmee.

2 maanden geleden

Hier voel ik dat mijn benen afzien als ik ze omhoog leg, anders denk ik daar niet veel bij na, in Vergelijking met andere zwangerschappen zeer weinig krampen gehad, wel bekkenpijn en wordt erger en erger maar laatste loodjes

2 maanden geleden

Ik had bij mijn vorige zwangerschap ook enorm veel last van zware/rusteloze benen. Ik neem al standaard sinds het begin van mijn zwangerschap extra magnesium in om de krampen te voorkomen/ beperken. Tegen de rusteloze benen helpt bij mij het beste even rondwandelen of een bad/douche nemen. Andere tips zijn ook altijd welkom! 🤗 😅

2 maanden geleden

Ik draag al 4 weken overdag steunkousen. Dit helpt echt enorm! De gynae zei ook dat er al spataders onderhuids gevormd kunnen zijn dus steunkousen is ook preventief om minder spataders te krijgen. Ziet er prachtig uit zo in de zomer maar liever dat dan spataders ☺️

2 maanden geleden

Ik werk nog zo'n 4-5 uurtjes in de horeca en amai dat voel ik! Echt men onderbenen zijn dan zo zwaar en vermoeid🥹