67 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op Marthe1991
Ik had net hetzelfde bij mijn vorige zwangerschap!
En mijn zoontje is uite ...
Dit geeft zoveel hoop om te lezen. Dank je wel op het te delen, Marthe. ❤️ Natuurlijk is dat geen garantie dat ik hetzelfde verhaal zal beleven, maar ik heb nood aan die positieve verhalen om er zelf in te blijven geloven.
2 maanden geleden
Hey mama’s, ik kom er ook even bij. Ik ben op 27 weken ook opgenomen in het ziekenhuis en doorgestuurd naar het uza omdat mijn harde buiken er ook voor zorgde dat mijn bmh ging verkorten. Ik heb toen weeënremmers & longrijping gekregen & ben dan na 5 dagen naar huis mogen gaan omdat ondanks de harde buiken alles wat stabiel bleef. Ik mag natuurlijk wel niet meer werken (en ik verveel mezelf echt dood). 2 weken later is mijn water gebroken waardoor ik terug in het ziekenhuis ben beland. Ik krijg nu elke week 2x een controle en word ingeleid op 37 weken (als onze meisje niet vanzelf komt). Het is allemaal zo onduidelijk & zo vervelend dat je niet weet wat er wanneer gaat gebeuren. Ondertussen ben ik bijna 32 weken en heb ik het dus wel weer eventjes kunnen rekken. Mijn baarmoederhals wordt ook goed opgevolgd omdat ik nog steeds harde buiken heb. Maar onze dochter is ook enorm actief, dus dat prikkelt ook weer alles. Moet eerlijk toegeven dat ik toch blij zal zijn als het allemaal voorbij is zodat ik een beetje rust in mijn buik en mijn hoofd heb 😅 Hoe gaat het ondertussen met jullie?
één maand geleden
Reactie op Aschanti
Hey mama’s, ik kom er ook even bij. Ik ben op 27 weken ook opgenomen in het ...
Ik ben zondagavond bevallen met Elion. 🩵 Op 29w+2 besloot hij dat het tijd was op te komen, genoeg om te ontdekken in de grote wereld. Ons mannetje kwam er heel erg vlot en heel erg snel uit, werd meteen meegenomen naar de NICU. Daar zal hij nu alle tijd krijgen om verder te groeien en aan te sterken. ❤️
één maand geleden
Reactie op JesminaM
Ik ben zondagavond bevallen met Elion. 🩵 Op 29w+2 besloot hij dat het tij ...
Oh, gefeliciteerd!! 🥳
Wat een mooie naam😍