23 Reacties

13 dagen geleden

4 dagen omdat mijn dochter nog onder blauw licht moest liggen

13 dagen geleden

Ik ben van zaterdag op zondag nacht bevallen (17/11) en ben gisteren middag naar huis gekomen 19/11

13 dagen geleden

Ons is gezegd dat we normaal twee nachten blijven (tweede kindje). Maar als je na 茅茅n nacht naar huis wil zou dit ook kunnen

13 dagen geleden

Wij verbleven 4 nachten in het ziekenhuis! Persoonlijk wel blij gezien je daar echt alle hulp kan gebruiken en met een gerust hart naar huis kan 馃惀

13 dagen geleden

8 november binnen gekomen ons zoontje 9 november geboren en 11 november was is thuis

13 dagen geleden

Bij ons is het 3 nachten.

13 dagen geleden

3 nachten, maar als je 鈥榮 nachts bevalt telt dit als nacht 1. Je kan altijd vroeger naar huis als je wilt.

13 dagen geleden

Oh ok茅 bedankt allemaal 馃檪

13 dagen geleden

In uza was het 48u

13 dagen geleden

Ik was bevallen dinsdag ochtend Donderdag naar huis maar dat kwam door extra controles aan de bekken enzo van mijn baby en die konden alleen donderdag gedaan worden anders zou ik woensdag naar huis moeten volgens de regels

13 dagen geleden

Ik heb mij ook ingesteld op 1 nachtje omdat ik een zoontje van 1,5 jaar oud heb. Als ik voel dat het niet voldoende is dan ga ik met haar nog een nachtje blijven en gaat mijn partner wel al thuis slapen die tweede nacht zodat hij er voor ons zoontje kan zijn. Dat geeft mij wat geruststelling en minder druk dat ik het van het moment zelf kan laten afhangen.

13 dagen geleden

Ons meisje is op 12/11 geboren om 2u56. Voor aanvang van de arbeid gaf ik aan dat ik zo snel mogelijk naar huis wou. We zijn rond 17u kunnen vertrekken na controle van gynaecoloog en kinderarts + ons meisje pipi en stoelgang moest gemaakt hebben. Anders gingen we een nachtje moeten blijven. Dit was in AZ Oostende

13 dagen geleden

1 nacht in Hasselt, heb ook nog een ouder dochtertje, daarom snel vertrokken na een vlotte bevalling

12 dagen geleden

Ik ben 01/11 om 2u44 bevallen en ben 4 november naar huis gegaan

12 dagen geleden

4/11 om 10 uur keizersnede en pas naar huis op 9/11 om 14 uur. Heeft wel deugd gedaan om te herstellen. Na 2 weken helemaal geen last meer en ik kan alles terug doen.

7 dagen geleden

Ik ben 22/11 om 00h57 en ging al 23/11 naar huis gaan. Maar me bloed stond te laag en heb een zak ijzer moeten bijkrijgen en dan mocht ik 24/11 naar huis gaan. 馃グ ook omdat we er al eentje rondlopen hebben.

7 dagen geleden

24/11 bevallen en mag morgen (27/11) naar huis. Ik mocht eventueel vandaag ook al vertrekken

7 dagen geleden

Je mag snel weer naar huis als je dat wenst en er geen complicaties zijn waardoor je moet blijven, ik was bij een van mijn kindjes nacht bevallen en dag nadien naar huis gegaan door bepaalde dingen. Bij andere 3鈥檇agen gebleven, nu laten ze je 2 dagen blijven normaal

6 dagen geleden

Donderdag 7/11 om 17u51 bevallen via een keizersnede en zondag 10/11 zijn we 's middags naar huis gegaan.

6 dagen geleden

12 november baby geboren en 15 november naar huis