22 Reacties
6 maanden geleden
Ik zou daar niet over twijfelen! Een gynaecoloog moet iemand zijn die je goed informeert en je gerust stelt, niet je nog meer verward en irriteerd.. tijdens je bevalling is dat ook alles behalve wat je nodig hebt natuurlijk! Ik zou zeker niet twijfelen en een afspraak maken bij een andere gynaecoloog!
6 maanden geleden
Het is het beste als je nu verandert zodat je nieuwe gynaecoloog je baby’tje al kan opvolgen en de groei ook kan vaststellen.
Het is ontzettend belangrijk dat jij na je afspraak naar huis gaat met een goed gevoel!
6 maanden geleden
Gewoon doen! Wij zijn ook gewisseld. Eerste gynaecoloog zei ook amper iets, moest er zelf overal achter vragen, uiteindelijk miskraam geworden en ook toevallig goed geholpen bij iemand anders. Nu opnieuw zwanger en zo blij dat we gewisseld zijn !! Het is al zo een onzekere periode en ik merk nu hoeveel het doet om omringd te worden door aangename professionele mensen
6 maanden geleden
Reactie op Liiesbeth
Ik hoorde vandaag van mijn vroedvrouw (niet verbonden aan hagyas ) dat over ...
Ok bedankt voor de tip. Heusden ben ik ooit voor gynaecologische opvolging geweest, hing echt een raar sfeertje. Enige voordeel is dat de artsen daar geconventioneerd zijn, dus veel goedkoper dan in Hasselt.
6 maanden geleden
Reactie op Baens
Hoi, ik word gevolgd door dr. Mieke Vanoppen in de praktijk Hagyas. Een hel ...
Is ze rustig en neemt ze haar tijd?
Ik heb momenteel dr Buyens, maar een nare ervaring mee gehad omtrent mijn timing afspraak
Vorige zwangerschap had ik dr Vandecruys, maar was altijd heel gehaast en werd zelf opgejaagd van
6 maanden geleden
Reactie op Leju
Is ze rustig en neemt ze haar tijd?
Ik heb momenteel dr Buyens, maar een na ...
Ik had dus die ene keer dokter Buyens. En ookal kreeg ik er zelf geen spelt tussen terwijl ze babbelde was ik bij haar wel op mijn gemak aangezien ze overal goed uitleg over gaf. Het enige wat ik bij de Schreurs L. Onthouden heb is gezucht. En voor de rest geen info.
6 maanden geleden
Reactie op Tine 8
Mag ik vragen waarom de wissel? Hier tot nu toe erg tevreden van Genk
De gynaecoloog die ik had communiceerde bijna niet. Of als ik vertelde waar ik last van had of me zorgen om maakte kreeg ik 'hmm bizar' als antwoord... Uiteindelijk vroeg mijn vroedvrouw of ik tijdens de bevalling zou blokkeren als hij zou binnen wandelen... Dan hebben mijn man en ik er over gehad en hij was er nog meer over eens dan ik dat we niet meer in Genk wouden gaan. Uiteindelijk Hasselt gekozen omdat er geen plek meer was bij een andere gynaecoloog in Genk EN omdat mijn vroedvrouw in Hasselt de hele bevalling mocht blijven. Dat was zó fijn om dezelfde vertrouwenspersoon te hebben in de 100 shiftenwissels 😂 maar dat is natuurlijk een heel persoonlijke keuze geweest 🥰
6 maanden geleden
Reactie op Liiesbeth
Ik had dus die ene keer dokter Buyens. En ookal kreeg ik er zelf geen spelt ...
Oh jee... Mijn gynaecoloog van vorige zwangerschap in Hasselt is met pensioen... Had nu ook een afspraak met Schreurs voor de eerste echo... Ben benieuwd naar het vervolg dan :( ...
6 maanden geleden
Reactie op Leju
Ik ben ook benieuwd naar de wissel. Is nu mijn 2de zwangerschap in Hasselt ...
Mijn vroedvrouw toen haalde ook aan dat Genk een groter ziekenhuis is, meer bevallingen, bevallingen moeten nog al eens 'snel gaan'... Ze zei dat Genk wel goed is in gecompliceerde bevallingen, maar als je een gezonde zwangerschap hebt is Hasselt even goed. In Hasselt zouden ze iets meer de tijd geven om uw lichaam zijn ding te laten doen... Dat vond ik wel belangrijk... Maar opnieuw, een heel persoonlijke keuze geweest ❤️