10 Reacties

7 maanden geleden

Ik had in mijn 1ste trimester bloedingen. Gynaecoloog gaf me dit ook, gewoon om mijn baarmoeder rustig te houden. De bloedingen stopten hier wel door! Intussen 30 weken zwanger dus goed ervaring mee. Het is wel een vies goedje 🙈

7 maanden geleden

Reactie op LunaVDS

Ik had in mijn 1ste trimester bloedingen. Gynaecoloog gaf me dit ook, gewo ...
Heb nog niet echt bloeding gehad maar zou preventief zijn. Oh leuk al 30weken,je kan beginnen aftellen naar de komst van je baby

7 maanden geleden

Reactie op Sneeuwtjen

Heb nog niet echt bloeding gehad maar zou preventief zijn. Oh leuk al 30wek ...
Het kan zeker werken! Succes ⭐️

7 maanden geleden

Neem dit ook sinds kleine bloeding aan 7 weken, mag dit gerust doornemen tot 12 weken. Nadien verder nemen heeft geen zin zegt mijn gynaecoloog… sindsdien geen bloeding meer gehad. Wel niet meeste “aangename” pilletje Tip: inlegkruisje gebruiken helpt wel

7 maanden geleden

Hier ook aan het nemen sinds bloeding op 5-6 weken, ondertussen 7weken..idd wat vies. Vrijen jullie met het pilletje want heb soms schrik dat het niet kan werken zo?

7 maanden geleden

Reactie op Liess_

Hier ook aan het nemen sinds bloeding op 5-6 weken, ondertussen 7weken..idd ...
Ik moet die pil oraal nemen,geen bloedingen gehad en mijn progesteron stond normaal,zei dat het gewoon als voorzorg was. Daarom maak ik me soms wat zorgen dat ik niet teveel progesteron binnen krijg.Hoop niet dat het kwaad kan dan...

7 maanden geleden

Reactie op Sneeuwtjen

Ik moet die pil oraal nemen,geen bloedingen gehad en mijn progesteron stond ...
Ja geen idee, je zal mss veel moeten nemen om TE veel te hebben

7 maanden geleden

Hi, Ik neem dit ook na 3 miskramen. Ben ook natuurlijk zwanger geworden maar ter ondersteuning na ook bloedingen in het begin bij 6 weken. Ik ben momenteel 9 weken zwanger. Heb wel al een buikje door deze pillen maar ja idd geen proper ondergoed 😂

7 maanden geleden

Reactie op Liess_

Hier ook aan het nemen sinds bloeding op 5-6 weken, ondertussen 7weken..idd ...
Ik neem sinds dinsdag utrogestan na een bloeding op 6+2,de gynaecoloog zei dat ik geen betrekking mocht hebben. Sinds ik weet dat ik zwanger ben, hebben we nog geen seks gehad (goesting, hallo, waar zit je?). Maar op advies van de gynaecoloog komt daar even niets van in huis. Komende woensdag ga ik weer langs bij de gynaecoloog, misschien dat de richtlijnen veranderen? 😅

7 maanden geleden

Reactie op JesminaM

Ik neem sinds dinsdag utrogestan na een bloeding op 6+2,de gynaecoloog zei ...
Oh oke, wel duidelijke richtlijnen natuurlijk. Ik mocht er in eerste instantie mee stoppen na goede 8 weken echo maar in de avond weer veel bloedverlies dus terug naar spoed en daar hebben ze me gezegd het verder te blijven nemen tot 12 weken..zwemmen, seks,...ik durf het allemaal niet meer zo goed en die smurrie wat die pilletjes geven