11 Reacties

5 maanden geleden

👋 Hallo Zijn het echt puistjes of eerder een rode uitslag (geen buntjes en ook niet-jeukend)? Ik heb sinds een aantal weken rode uitslag die begon op mijn buik en borsten, nu ook wat op bovenbenen en onderarmen. Heel raar maar je kan er blijkbaar niets aan doen, zou verdwijnen na de zwangerschap. Opliggende bultjes die wat jeuken of pijn doen kan ‘zon-allergie’ zijn, zou dan gewoon goed hydrateren en insmeren en best de zon een beetje mijden op die plaatsen.

5 maanden geleden

Reactie op MJ88

👋 Hallo Zijn het echt puistjes of eerder een rode uitslag (geen buntjes e ...
Heyy! Tis zo precies waar ik aansluitende kledij draag en al dan niet in de zon kom … dus zo decote, zo de lijn aan je oksels en bij dragen van badpak ook op mijn buik 🥺 Ben op reis dus geen idee of het daar mee te maken heeft .. Was ook enkele dagen op mijn billen maar is nu weg..

5 maanden geleden

Zie foto

5 maanden geleden

Reactie op Charliexoxo

Zie foto
Op mijn buik is het wel nog heftiger echt roder ook

5 maanden geleden

Reactie op Charliexoxo

Op mijn buik is het wel nog heftiger echt roder ook
Hi, ziet er toch anders uit dan bij mij, zal ook fotootje posten vanop mn arm. Wat wel hetzelfde is, is dat het bij mij ook vnl is waar de kleding strakker zit. Gynaecoloog zei dat de huid raar kan reageren, een misterie 😅 de huisdokter zag er ook niks ernstigs in. Als het blijft mss toch even laten controleren om gerust te zijn?

5 maanden geleden

Fotootje onderarm binnenkant. Ene dag is het wat erger dan andere. Als het blijft / erger wordt ga ik mss toch eens langs een dermatoloog

5 maanden geleden

Reactie op MJ88

Hi, ziet er toch anders uit dan bij mij, zal ook fotootje posten vanop mn a ...
Ja ga eens passeren bij huisarts, kwil ook opstarten met kine 🤭 Tis inderdaad waar mijn kledij strak zit ( spannende kleedjes thv mijn bovenlichaam.. badpak..) Merci 🫶🏼

5 maanden geleden

Reactie op MJ88

Fotootje onderarm binnenkant. Ene dag is het wat erger dan andere. Als het ...
Ja ik snap je! Beter eens te veel vragen eh .. ben ook wel snel ongerust.. nu het is op reis begonnen na extreem warm weer en veel zweten.. maar morgen naar huis 🙌🏻☺️

5 maanden geleden

Reactie op Charliexoxo

Zie foto
Volgens mij is dit wat zonne-allergie. Ik had dit ook en is een reactie van het de gevoeligere huid tgv de zwangerschap in combinatie met zweten

5 maanden geleden

Reactie op Joke2506

Volgens mij is dit wat zonne-allergie. Ik had dit ook en is een reactie van ...
Dankjewel om mij gerust te stellen ☺️☺️