281 Reacties
6 maanden geleden
Reactie op Liiesbeth
Ik had via de app op nexueshealth. Maar gisteren via post de officiële uits ...
Labo zelf heeft email nodig denk ik dat op aanvraagformulier staat, zo zei mijn gyne ten minste toen ik vroeg waarvoor het ingevuld werd.
6 maanden geleden
Hier bloed geprikt op 17 mei, diezelfde dag nog melding ontvangen van Maria Middelares van ontvangst & direct ook een laboverslag in cozo maar overal staat ‘volgt’.
Zelfde verslag staat ook in de andere app :(
Wij wachten op de nipt alvorens bekendmaking maar begint nu wel te wegen.. ondertussen bijna 14 weken..
6 maanden geleden
Reactie op Leax
Hier bloed geprikt op 17 mei, diezelfde dag nog melding ontvangen van Maria ...
Hier bloed geprikt op 22 mei. Bij Jan Palfijn Gent.. nu was er blijkbaar een defect met een of ander machine die dat bloed moet controleren... waardoor het tot 15 dagen kan duren... nu hopen dat die machine goed werkt en de uitslag correct gaat zijn. Hier even een bang hartje
6 maanden geleden
Hey ik ben 22 april langs gegaan in de ochtend en wist vrijdag 2 mei ‘s avonds mijn uitslag .. je kan altijd eens bellen naar labo van UZ Leuven en dan kunnen ze de exacte datum geven wanneer je meer nieuws zal hebben 🍀
6 maanden geleden
Reactie op Verootje
Ja inderdaad ik meld me continue aan op CoZo is sowieso nog te vroeg maar i ...
Ik wacht morgen nog af en dan bel ik eens naar dat labo van Maria Middelares.. als ik hier lees is het gemiddelde 7 dagen.. weer typisch dat ik er torenhoog boven ga zitten.
Na 21u30 refreshen heeft wss geen nut meer :/
6 maanden geleden
Reactie op Leax
Ik wacht morgen nog af en dan bel ik eens naar dat labo van Maria Middelare ...
Ik zelfde😂 8ste tot 22ste gewacht
6 maanden geleden
Reactie op Leax
Hier bloed geprikt op 17 mei, diezelfde dag nog melding ontvangen van Maria ...
Ik ben ook geprikt op 17 mei en weet ook nog van niets.. ik hoop morgen of overmorgen iets te weten.. gynaecoloog had gezegd maximum 14 kalenderdagen..
6 maanden geleden
Reactie op babyrnx
Hier ook geprikt op 17 mei via Maria Middelares, en nog geen resultaat :(
Hier ook 17 mei. Maar niet via Marie Middelares. Het is bij mij naar het labo gegaan van UZ Leuven. Tot hier toe ook nog niks. Gynaecoloog had gezegd dat we het resusltaat vrijdag 24 mei zouden ontvangen maar helaas pindakaas!
Ze mogen nu echt wel gaan binnen komen. 😅