281 Reacties
6 maanden geleden
Na een 4-tal dagen elk uur de apps te hebben gecheckt eindelijk het resultaat gekregen… NIPT mislukt, dus nu volgt nieuwe test en opnieuw veeeeel geduld hebben. 😔
6 maanden geleden
Reactie op Unbeliezable
Na een 4-tal dagen elk uur de apps te hebben gecheckt eindelijk het resulta ...
Oh nee, wat is er juist mislukt dan?
6 maanden geleden
Reactie op Liiesbeth
Blijkbaar krijg je geen verslag van de 12 weken echo. Zat er ook op te wach ...
Ik heb wel mijn verslag van 12 weken echo gekregen op cozo
6 maanden geleden
Reactie op Katrien_b_
Donderdag 16 mei niptest gedaan en de volgende dag stond er op MyNexus een ...
Hang van ziekenhuis af, als je in leuven en daarrond bent is die andere beter en antwerpen is cozo beter
6 maanden geleden
Reactie op Petmat Malueva
Oh nee, wat is er juist mislukt dan?
Te weinig dna van de baby te vinden in m’n bloed. Blijkbaar niet uitzonderlijk. Wel k*t… geduld is momenteel niet m’n sterkste kant ☺️
6 maanden geleden
Reactie op Unbeliezable
Te weinig dna van de baby te vinden in m’n bloed. Blijkbaar niet uitzonderl ...
Hoeveel weken heb je nipt gedaan?
Hier bij laatste dochter op 12 weken en was in orde, deze ook 12 weken en nog geen antwoord
Aan de ene kant maak ik zorgen omdat ze zeggen bij slecht nieuws belt dokter je zelf op
6 maanden geleden
Reactie op Manu26
Daarom zei mijn verloskundige ga maar rond de 13 weken de nipt doen, dan we ...
Zal nu ook op 13 weken zijn. Had mijn gynaecoloog me dat vooraf verteld dan had ik sowieso wel 2 weken gewacht. 😁
6 maanden geleden
Reactie op Kikicol
Ik ben 13 /05 geweest . Ik weet dat het soms wel tot 2 weken kan duren maa ...
Ik ben 8/05 geweest en wacht nog altijd😂 ik hoop op morgen maar denk zelf woensdag pas
6 maanden geleden
Reactie op Petmat Malueva
Ik ben 8/05 geweest en wacht nog altijd😂 ik hoop op morgen maar denk zelf ...
Wat lang ! Mijn huisarts rade aan voor zelf te bellen. Aangezien de resultaten op cozo soms 3 werkdagen vertraging kunnen hebben .. Misschien kan je morgen in de late namiddag eens proberen bellen of mailen ☺️
6 maanden geleden
Reactie op Kikicol
Wat lang ! Mijn huisarts rade aan voor zelf te bellen. Aangezien de result ...
Ik had huisarts gebeld vrijdag, ze hadden niks binnen en gyne was afwezig die dag, als ze deze week maar binnen zijn😂
6 maanden geleden
Hier geen verandering te zien, heb gyne gebeld omdat ik nogal zorgen begon te maken waarom alles binnen is behalve nipt maar gyne had ook nog niks binnen dus ja