281 Reacties

6 maanden geleden

Reactie op Baens

Alles is prima en het is een meisje! 😁 (in my Nexus staat resultaat)
Proficiat!

6 maanden geleden

Reactie op Baens

Alles is prima en het is een meisje! 😁 (in my Nexus staat resultaat)
Gefeliciteerd 🎀

6 maanden geleden

Hier vanmorgen na 9 dagen wachten eindelijk resultaat gekregen, alles is in orde 😊

6 maanden geleden

Hier na 10dagen nog steeds niks,geen ontvangstbevestiging,niks... En mijn dokter EN gyneacoloog zijn in vakantie tot volgende week,normaal gezien werd mijn bloed via Medina naar Gent gebracht maar van niks mail of op Cozo iets ontvangen 😢 Word gek🥺

6 maanden geleden

Reactie op Sneeuwtjen

Hier na 10dagen nog steeds niks,geen ontvangstbevestiging,niks... En mijn d ...
Ik heb ook geen antwoord, zal volgende week dinsdag of woensdag worden denk ik helaas

6 maanden geleden

Reactie op E1127

Hier vanmorgen na 9 dagen wachten eindelijk resultaat gekregen, alles is in ...
Gefeliciteerd 🎀

6 maanden geleden

Om 15u het resultaat gekregen. (Bloed geprikt op 8/05) Duurde even voor ik het hier postte, moest even bekomen. Mijn partner & ik hadden erg gehoopt op een meisje, maar zijn nu in verwachting van een gezond zoontje We zijn erg blij dat het gezond is maar aan het geslacht moeten we nog wennen

6 maanden geleden

Reactie op Delfine C

Om 15u het resultaat gekregen. (Bloed geprikt op 8/05) Duurde even voor ik ...
Mooiste wat er is een zoon !! Ik kan het weten ik heb er al 2.. 🥰

6 maanden geleden

Reactie op Petmat Malueva

Ik heb ook geen antwoord, zal volgende week dinsdag of woensdag worden denk ...
Ben om het halfuur mail,Cozo,Mynexuz aan het checken🙈 Vrees er ook voor dat het 2weken wachttijd zal worden,dit weekend en op de feestdag zullen we de resultaten niet krijgen...

6 maanden geleden

Reactie op Sneeuwtjen

Ben om het halfuur mail,Cozo,Mynexuz aan het checken🙈 Vrees er ook voor da ...
Zelfde🤣🤣🤣 maar hoop is totaal weg nu Binnen 2 weken heb ik weer echo das ook binnenkort haha

6 maanden geleden

Zelfde🤣🤣🤣 maar hoop is totaal weg nu Binnen 2 weken heb ik weer echo das ...
Heb een mail gestuurd naar het labo Medina die mijn staal ging doorsturen naar Gent en ze hebben net gereageerd dat het resultaat vandaag ging bekend zijn,ben nieuwsgierig 🙈Terug beetje hoop gekregen 😅

6 maanden geleden

Net resultaat gekregen,alles in orde met ons kindje, geslacht weten we ook maar houden we voor ons.❤️

6 maanden geleden

Reactie op Sneeuwtjen

Net resultaat gekregen,alles in orde met ons kindje, geslacht weten we ook ...
Gefeliciteerd! Hier niks helaas

6 maanden geleden

Ik 2 werkdagen in Antwerpen!

6 maanden geleden

Reactie op lorenavr

Ik 2 werkdagen in Antwerpen!
Amai ik wacht nog altijd sinds 8/05 Ze hebben van alles opgestuurd maar geen nipt helaas

6 maanden geleden

Amai ik wacht nog altijd sinds 8/05 Ze hebben van alles opgestuurd maar gee ...
Oh wat jammer. Ik had alles echt op 2 dagen. Ik schrok er zelf van!

6 maanden geleden

Reactie op lorenavr

En heb je op cuzo gekeken?

6 maanden geleden

Reactie op lorenavr

Niks op cozo ook niet, ik heb over mijn bloedwaarden binnengekregen ook welke bloedgroep mijn kind heeft maar niks van nipt

6 maanden geleden

Donderdag 16 mei niptest gedaan en de volgende dag stond er op MyNexus een deels vrijgegeven verslag. Op cozo vind ik helemaal niets terug van de bloedafname🤔 Ik lees hier nochtans dat jullie meestal sneller via cozo jullie resultaten kunnen raadplegen. Iemand een idee? Ik ben gewoon extra ongeduldig met dit lang weekend ertussen 😄

6 maanden geleden

Ik vind helemaal niks terug van de aanvraag. MyNexus, CoZo, Helena. Ook het verslag van de groei echo kan ik nergens terugvinden.