281 Reacties
6 maanden geleden
Reactie op Liesa1997
Zijn er nog mensen die vorige week hun NIPT test hadden via AZ Maria Middel ...
3 mei bloedafname in de ochtend en 10 mei 's avonds om 19u20 stond het resultaat op Cozo
6 maanden geleden
Resultaten ontvangen 🥰 8/5 geprikt, vanmorgen ontvangen - AZ Sint Lucas Gent
6 maanden geleden
Reactie op Baens
Ik ben helemaal gek aan het worden. In My Nexus staat dat de resultaten van ...
Nou bij jou ten minste geleverd hier stil sinds bloedname🤣🤣 kijk echt elke uur of er iets binnen is😂😂😂
6 maanden geleden
Reactie op Baens
Ik ben helemaal gek aan het worden. In My Nexus staat dat de resultaten van ...
Soms kun je op cozo al het resultaat bekijken wanneer My Nexus aangeeft dat het verslag pas morgen vrijgegeven wordt. Heb dit in het verleden nog meegemaakt met gewone bloedcontroles
6 maanden geleden
Hier deel binnen waarop staat dat mijn kind ook resus negatief heeft wat goed nieuws is en ik gespaard blijf van heleboel spuitjes, rest nog niks🥲
6 maanden geleden
Geen hoop meer voor vandaag, we zullen morgen zien en anders wordt het pas volgende week
6 maanden geleden
Reactie op joliendj
Zijn er nog die problemen hebben met Cozo? Het document waarop de NIPT aanv ...
Misschien daarom dat ik ook maar 1 deeltje heb🤷🏻♀️ er staat onderzoek volledig maar 1 blad met resus negatief uitslag dat is al
Als het morgen niet in orde is dan pas dinsdag want maandag is weer een feestdag
6 maanden geleden
Reactie op LB24
Tellen ze de weekenddagen ook bij de verwerkingsdagen of enkel de weekdagen ...
Ik denk dat ze die niet bijtellen, ik ben niet zeker
6 maanden geleden
Reactie op Petmat Malueva
Kon da ook zo? In leuven moest ik voor geslacht zelf bellen en andere dinge ...
Vreemd. Dit is mijn tweede zwangerschap (in Leuven) en beide keren zonder problemen geslacht erbij. Dit is wel een aparte brief. Maar die kwam gelijk met de andere binnen. Na 8 dagen trouwens
6 maanden geleden
Reactie op Thuria
Vreemd. Dit is mijn tweede zwangerschap (in Leuven) en beide keren zonder p ...
Ja ik moest daarvoor bellen stond niet mee in de brief, hier van Antwerpen nog niks😩 ik hoop echt dat het niet voor dinsdag wordt