281 Reacties
6 maanden geleden
Reactie op meganneke
Ik moet volgende vrijdag naar aml (labo in antwerpen)
Iemand daar ervaring ...
Ik heb op 7 mei bloed laten trekken, en stalen werden daarna naar AML opgestuurd. Wacht momenteel nog op de resultaten... ik zal iets laten weten van zodra ik de resultaten heb!
6 maanden geleden
Bloed geprikt 8/05 en vandaag net 7 dagen haha duurt wel eeuwigheid😂 door die 2 feestdagen vorige week zullen ze er deze week zeker niet zijn denk ik
6 maanden geleden
Reactie op Delfine C
Ik ook op 8/05 en ook nog geen resultaat. Bloedstaal was pas vrijdag in Leu ...
Ik heb zelfs geen bevestiging dat ze die hebben ontvangen🤣🤣🤣🤣 ik weet niet of ik wel een bevestiging moet krijgen maar als velen hier die gekregen hebben zal dat zo zijn zeker… ik blijf wachten en hopen voor deze week ook al zegt mijn logica dat het pas volgende week zal zijn😂 niks aan te doen
6 maanden geleden
Reactie op Liesa1997
Zijn er nog mensen die vorige week hun NIPT test hadden via AZ Maria Middel ...
Hier prive praktijk in Antwerpen ik heb geen flauw idee welke labo die verstuurd worden, ik dacht uza omdat ik daar ga bevallen🤷🏻♀️ 8/05 geprikt en nog altijd niks
6 maanden geleden
Reactie op E1127
Hier bloedafname gedaan op 07/05, bloedstaal is sinds 08/05 in Leuven maar ...
Mijn vriendin had in leuven binnen de 6 dagen resultaat
6 maanden geleden
Op 6 mei NIPT en vandaag EINDELIJK de uitslag. Was van UZ Gent: we krijgen een jongen 🩵
6 maanden geleden
Reactie op Nathalie9173
Op 6 mei NIPT en vandaag EINDELIJK de uitslag. Was van UZ Gent: we krijgen ...
Op COZO trouwens, geen mail ontvangen.
6 maanden geleden
Reactie op Petmat Malueva
Ik heb zelfs geen bevestiging dat ze die hebben ontvangen🤣🤣🤣🤣 ik weet n ...
Ik heb ook geen bevestiging gekregen of ze het ontvangen hebben.Dinsdag moet ik naar de gynaecoloog, hopelijk heb ik dan een uitslag of op z'n minst een ontvangstbevestiging.
Is van vorige woensdag geleden.
6 maanden geleden
Reactie op tashavl
Heb net de resultaten ontvangen! NIPT test gedaan op 7 mei. Vandaag om 16u4 ...
Hopelijk morgen ik ook😅