281 Reacties

6 maanden geleden

Reactie op dvv96

3mei test gdn in az delta roeselare en nog steeds geen resultaat. Wachten d ...
Bij mij duurde dat ook echt lang daar. Heb twee weken moeten wachten. Werd heel ongeduldig. Ik hoop dat je snel de uitslag hebt!

6 maanden geleden

Reactie op Elke VD

Bij mij duurde dat ook echt lang daar. Heb twee weken moeten wachten. Werd ...
Gisterenavond rond 19u uitslag gekregen. Geluk dat ik mijn mails controleerde zo laat nog 🤣 we krijgen een jongen 🩵

6 maanden geleden

Heeft iemand ervaring binnen AZ Sint Lucas in Brugge?

6 maanden geleden

Ik moet volgende vrijdag naar aml (labo in antwerpen) Iemand daar ervaring mee?

6 maanden geleden

Reactie op dvv96

Gisterenavond rond 19u uitslag gekregen. Geluk dat ik mijn mails controleer ...
Proficiat 😀

6 maanden geleden

Reactie op meganneke

Ik moet volgende vrijdag naar aml (labo in antwerpen) Iemand daar ervaring ...
Ik heb op 7 mei bloed laten trekken, en stalen werden daarna naar AML opgestuurd. Wacht momenteel nog op de resultaten... ik zal iets laten weten van zodra ik de resultaten heb!

6 maanden geleden

Bloed geprikt 8/05 en vandaag net 7 dagen haha duurt wel eeuwigheid😂 door die 2 feestdagen vorige week zullen ze er deze week zeker niet zijn denk ik

6 maanden geleden

Hier nog altijd niks😩

6 maanden geleden

Hier ook nog niets, ik ben vorige week dinsdag geweest

6 maanden geleden

Reactie op Petmat Malueva

Bloed geprikt 8/05 en vandaag net 7 dagen haha duurt wel eeuwigheid😂 door ...
Ik ook op 8/05 en ook nog geen resultaat. Bloedstaal was pas vrijdag in Leuven, zal nog even geduld moeten hebben denkik

6 maanden geleden

Reactie op Delfine C

Ik ook op 8/05 en ook nog geen resultaat. Bloedstaal was pas vrijdag in Leu ...
Ik heb zelfs geen bevestiging dat ze die hebben ontvangen🤣🤣🤣🤣 ik weet niet of ik wel een bevestiging moet krijgen maar als velen hier die gekregen hebben zal dat zo zijn zeker… ik blijf wachten en hopen voor deze week ook al zegt mijn logica dat het pas volgende week zal zijn😂 niks aan te doen

6 maanden geleden

Zijn er nog mensen die vorige week hun NIPT test hadden via AZ Maria Middelares? Wij hadden dinsdag 07/05 de bloedafname en ik word gek van al dat wachten 🤷‍♀️

6 maanden geleden

Reactie op Liesa1997

Zijn er nog mensen die vorige week hun NIPT test hadden via AZ Maria Middel ...
Hier prive praktijk in Antwerpen ik heb geen flauw idee welke labo die verstuurd worden, ik dacht uza omdat ik daar ga bevallen🤷🏻‍♀️ 8/05 geprikt en nog altijd niks

6 maanden geleden

Hier bloedafname gedaan op 07/05, bloedstaal is sinds 08/05 in Leuven maar ook nog altijd geen resultaat..

6 maanden geleden

Reactie op E1127

Hier bloedafname gedaan op 07/05, bloedstaal is sinds 08/05 in Leuven maar ...
Mijn vriendin had in leuven binnen de 6 dagen resultaat

6 maanden geleden

Op 6 mei NIPT en vandaag EINDELIJK de uitslag. Was van UZ Gent: we krijgen een jongen 🩵

6 maanden geleden

Reactie op Nathalie9173

Op 6 mei NIPT en vandaag EINDELIJK de uitslag. Was van UZ Gent: we krijgen ...
Op COZO trouwens, geen mail ontvangen.

6 maanden geleden

Reactie op Petmat Malueva

Ik heb zelfs geen bevestiging dat ze die hebben ontvangen🤣🤣🤣🤣 ik weet n ...
Ik heb ook geen bevestiging gekregen of ze het ontvangen hebben.Dinsdag moet ik naar de gynaecoloog, hopelijk heb ik dan een uitslag of op z'n minst een ontvangstbevestiging. Is van vorige woensdag geleden.

6 maanden geleden

Heb net de resultaten ontvangen! NIPT test gedaan op 7 mei. Vandaag om 16u45 naar huisarts gebeld en nog geen resultaten. Om 18u Cozo nog eens geopend en de resultaten stonden erop! Alles oké en we verwachten een jongetje! 💙💙

6 maanden geleden

Reactie op tashavl

Heb net de resultaten ontvangen! NIPT test gedaan op 7 mei. Vandaag om 16u4 ...
Hopelijk morgen ik ook😅