59 Reacties

6 maanden geleden

10/11 uitgerekend, dichte familie en vrienden vertelden we het onmiddellijk. Online deelden we het nieuws dit weekend met deze foto 😁

6 maanden geleden

Ten midden van de verbouwingen 🙈 de schoonfamilie ingelicht.

6 maanden geleden

13 november🥰

6 maanden geleden

20/11❤️

6 maanden geleden

19/11 🥰

6 maanden geleden

Uitgerekend 6nov maar zal voor oktober zijn 🥰

6 maanden geleden

Wij zijn uitgerekend voor 20/11 al vermoed ik dat onze ‘Sesam’ zich iets vroeger zal aankondigen ☺️ Voor de ‘algemene’ aankondiging maakten we een gedichtje met een compilatiefilmpje van onze reizen, buikfoto’s, echo’s… Voor onze families maakten we een gedichtje en deden dat samen met de echo in een fotokadertje. We filmden iedereen zijn/haar reactie en maakten er een compilatiefilmpje van dat we op social media deelden. Superleuke herinnering ook voor later 🥰

6 maanden geleden

11/11 😌

6 maanden geleden

3 november

6 maanden geleden

Reactie op VDBLYNN

3 november
Op 17 weken bekend gemaakt.

6 maanden geleden

Reactie op Em95

17/11 Volgende week dinsdag heb ik mijn Nipt test en zou graag nog wachten ...
Ik ook voor 17/11, familie en goede vrienden weten het al. Voor post op social media wachten we nog even

5 maanden geleden

30/11 🥰

5 maanden geleden

3 november Vrienden en familie weten het al maar sociale media maken het volgende week bekend 🫣

5 maanden geleden

Ouders en schoonouders een doosje met allerlei leuke dingen en echo Oma en opa een doosje met foto van de echo Dichtste vrienden een gender reveal en sociale media zullen we een filmpje maken op onze babymoon en d combinatie van filmpje met onze twee honden ☺️

5 maanden geleden

18/11🥰

5 maanden geleden

15 November van een Jongetje 🩵