59 Reacties

6 maanden geleden

Reactie op Liiesbeth

8/11 en euhm.. mijn gyneacoloog belde mijn ouders op ipv mij dusja 🤷‍♀️ oo ...
Amai, lijkt mij toch niet zo tof...

6 maanden geleden

24/11 en nog geen idee voor de aankondiging😁

6 maanden geleden

Uitgerekend 6/11 maar aangezien het een tweeling is zullen ze wel wat vroeger komen, dus het zal voor oktober zijn ☺️

6 maanden geleden

Ik ben uitgerekend op 30 november, maar vermoedelijk zal ik +- 3 weken eerder bevallen, aangezien dit bij mijn zoontje ook zo was. Deze t-shirt gebruikten wij als aankondiging bij mijn ouders en schoonouders. De komende weken zullen wij op deze manier de zwangerschap aankondigen bij vrienden. Met sociale media wachten we tot juli.

6 maanden geleden

Hier 22/11! En wij hebben het zo aangekondigd 🤍

6 maanden geleden

van mij is de uitgerekende datum 25 November🥰

6 maanden geleden

Uitgerekend 12/11 maar een tweelingzwangerschap dus zal oktober worden

6 maanden geleden

3 december, maar zal normaal zeker 2 weken op voorhand bevallen door een lichtje hartjesvormige baarmoeder. Wij gaan iedereen uitnodigen en bbq doen, bij het dessert gaan we de echo bij iedereen onderaan hun bord kleven. Daarna gaan we met een smoes vragen of ze het kunnen omdraaien en dan ziet iedereen het 🥰 . Ook maken we het geslacht direct bekend met een taart.

6 maanden geleden

15/11 🥰 Na de eerste echo hebben we een filmpje gemaakt van ons zoontje van 2 die vertelt dat we bij de dokter zijn geweest en dat mama een hartje in haar buik heeft 🧡 en dat hebben we gestuurd naar onze ouders, broer en zus en beste vrienden. Voor de rest niet echt een aankondiging, gewoon bij gelegenheid verteld aan sommige collega’s etc. Mss dat we na de resultaten van de nipt nog trakteren met roze of blauwe koekjes als mini gender reveal 😝

6 maanden geleden

6/12 Ouders en mijn zus weten het al. Ik voeg wat fotootjes toe ;) Dichte familie en vrienden vertellen we het na onze volgende echo 14/5 en voor de rest en sociale media wachten we op de resultaten van de nipt 🥰

6 maanden geleden

Deze voor mijn zus

6 maanden geleden

En deze was voor mijn vriend zijn ouders

6 maanden geleden

13/11

6 maanden geleden

Reactie op KATTTTT

Amai, lijkt mij toch niet zo tof...
Nee absoluut niet. Ik heb ook totaal geen klik met mijn gyneacoloog en zit er best verveeld mee. Meer frustraties tov haar dan wat anders. Vrijdag had ik termijnecho. Enige wat ze deed was zuchten omdat het heel moeilijk was. Voor de rest zei ze dat ze momenteel enkel 1 bloedvat zag in de navelstreng ipv 2. Maar ze kon het niet goed zien dus ze weet het eig niet. Ik vroeg of alles nu oké was. En ze zei van wel maar ik twijfel omdat ze heel de tijd zei dat ze eigenlijk niets kon zien, dus ik zit hier zo wat met twijfels en onzekerheid..

6 maanden geleden

Reactie op Liiesbeth

Nee absoluut niet. Ik heb ook totaal geen klik met mijn gyneacoloog en zit ...
Als ik dit allemaal lees, ik was al lang op zoek gegaan naar een andere gynaecoloog. Met zo een voorvallen zou ik echt niet gediend zijn hoor. En ze zou het geweten hebben ook. Vind het heel erg voor jou en zeker dat ze jou dan ook nog eens de stress bezorgd met die onzekerheid. Zou duidelijkheid vragen en de situatie uitleggen aan een andere gynaecoloog

6 maanden geleden

Reactie op Liiesbeth

Lijkt wel iemand die tegen haar goesting werkt... Je moet er nog zoveel maanden bij gaan. Als je er nu geen goed gevoel bij hebt, zou ik toch aanraden om te veranderen. Op babydate gaan en zo'n negativiteit krijgen terwijl jij er zo naar uitkijkt is helemaal niet oké!

6 maanden geleden

Reactie op Liiesbeth

Ja echt niet oké!!! Ik ken een goede gynaecoloog in de regio Tienen! 😋 Mijn gynaecoloog is echt een topmadam, heel empathisch, geeft enorm veel uitleg, info en tips en leeft echt oprecht mee met alles... Ik heb hiervoor ook lang gezocht naar een deftige gynaecoloog en heb echt enorm veel taferelen meegemaakt, vind het erg dat sommige gynaecologen hun job zomaar mogen uitoefenen terwijl je aan sommige gynaecologen echt niets hebt behalve slechte gevoelens of twijfels... Ik zou als ik van jou was echt een andere gynaecoloog zoeken sowieso!

6 maanden geleden

1 november. De aankondiging was niets speciaals: ik heb het gewoon onmiddellijk aan mijn dichte omgeving gezegd omdat ik niet kon wachten 😊. Ik wilde daarom dit weekend een gender-reveal doen, maar de Nipt gaf geen uitsluitsel. Dus nu moet ik nog meer dan twee weken wachten op de echo en hopen dat mini dan wil laten zien of het een hij of zij is.

6 maanden geleden

Wij hebben deze met een leuk gedichtje. Voor familie had ik allemaal wat anders. Bij de een een fleswijn met tekst; bij andere had ik houten kistjes.

6 maanden geleden

07/11, onze aankondiging voor dichte vrienden, later komt er nog een andere voor de verre familie en socialmedia vrienden.