59 Reacties
6 maanden geleden
30 november. De familie deden we met een rompertje en een tekstje op. Binnenkort na de nipt test gaan we het op onze socials zetten met een fotocollage.🙂
6 maanden geleden
Ik 11/11, we zijn wachtende op uitslag nip en dan kondigen we het aan de grote hoop aan. Mijn beste vriendin wordt meter en die weet het wel al. Daar heb ik bloemzaadjes voor gekocht met de vraag “wil jij me helpen groeien?”
Bij de ouders het gewoon gezegd.
Ik denk dat wij gewoon een Instagram post doen verder
6 maanden geleden
Reactie op Sarah Van Geert
Ik 11/11, we zijn wachtende op uitslag nip en dan kondigen we het aan de gr ...
Oh onze post zal onze hond zijn met de echo
6 maanden geleden
23 november op mijn verjaardag 😅 volgende week houden we en gender reveal en ga ik een foto posten ☺️
6 maanden geleden
Hier uitgerekend 14/11 🥰 Gezien het van ons via ICSI traject was, hebben wij vrij snel aangekondigd. Velen in onze familie en vriendenkring waren van ons traject op de hoogte
6 maanden geleden
27/11
Geen "officiële" aankondiging maar gewoon per gelegenheid het nieuws delen met de buitenwereld😄 Beste vrienden en familie zijn wel al op de hoogte.
6 maanden geleden
Reactie op Em95
17/11
Volgende week dinsdag heb ik mijn Nipt test en zou graag nog wachten ...
Hier ook 17/11! Mijn beste vrienden weten het al. Maar maandag hebben we de 12-weken echo en NIPT-test. We gaan wachten op de uitslag hiervan om het aan onze andere vrienden, ouders en grootouders te vertellen!
6 maanden geleden
Hier 14 november uitgerekend. We zullen het na de bekendmaking van de niptest vertellen aan vrienden en familie. Onze ouders en grootouders weten het al 😗
6 maanden geleden
Reactie op Lilich
Ben 13/11 uitgerekend en ben er nog niet over uit hoe ik het ga aankondigen ...
Ik ook 😁