59 Reacties

6 maanden geleden

8 november 🥰

6 maanden geleden

30 november. De familie deden we met een rompertje en een tekstje op. Binnenkort na de nipt test gaan we het op onze socials zetten met een fotocollage.🙂

6 maanden geleden

Ben 13/11 uitgerekend en ben er nog niet over uit hoe ik het ga aankondigen, ik lees dus mee voor inspiratie 👀

6 maanden geleden

Uitgerekend voor 4/12/2024 maar aangezien ik in verwachting ben van een tweeling zal het vanaf week 35 al kunnen zijn ik zal bevallen... Dus ik reken midden/ eind november

6 maanden geleden

Ik 11/11, we zijn wachtende op uitslag nip en dan kondigen we het aan de grote hoop aan. Mijn beste vriendin wordt meter en die weet het wel al. Daar heb ik bloemzaadjes voor gekocht met de vraag “wil jij me helpen groeien?” Bij de ouders het gewoon gezegd. Ik denk dat wij gewoon een Instagram post doen verder

6 maanden geleden

15 november, Ik wacht nog om het bekend te maken na mijn echo dinsdag🤩

6 maanden geleden

Reactie op Sarah Van Geert

Ik 11/11, we zijn wachtende op uitslag nip en dan kondigen we het aan de gr ...
Oh onze post zal onze hond zijn met de echo

6 maanden geleden

23 november op mijn verjaardag 😅 volgende week houden we en gender reveal en ga ik een foto posten ☺️

6 maanden geleden

2 november 🥰

6 maanden geleden

17/11 Volgende week dinsdag heb ik mijn Nipt test en zou graag nog wachten op de resultaten om het bekend te maken. Maar mijn ouders en grootouders weten het al. 🥰

6 maanden geleden

26/11 🌿

6 maanden geleden

Hier uitgerekend 14/11 🥰 Gezien het van ons via ICSI traject was, hebben wij vrij snel aangekondigd. Velen in onze familie en vriendenkring waren van ons traject op de hoogte

6 maanden geleden

Voor 7 november, een dag voor mijn verjaardag. Beste cadeautje ooit na bijna 2 jaar proberen en 2 miskramen te hebben gehad. Vorige week vrijdag Nipt afgenomen en vandaag het resultaat gekregen. We krijgen een meisje 🩷

6 maanden geleden

27/11 Geen "officiële" aankondiging maar gewoon per gelegenheid het nieuws delen met de buitenwereld😄 Beste vrienden en familie zijn wel al op de hoogte.

6 maanden geleden

8/11 & onze dochter heeft het aangekondigd 🥰

6 maanden geleden

6/11😊 Aankondiging bij familie was via een schattig rompertje

6 maanden geleden

8/11 en euhm.. mijn gyneacoloog belde mijn ouders op ipv mij dusja 🤷‍♀️ ook beste een aparte aankondiging gehad bij de grootouders.

6 maanden geleden

Reactie op Em95

17/11 Volgende week dinsdag heb ik mijn Nipt test en zou graag nog wachten ...
Hier ook 17/11! Mijn beste vrienden weten het al. Maar maandag hebben we de 12-weken echo en NIPT-test. We gaan wachten op de uitslag hiervan om het aan onze andere vrienden, ouders en grootouders te vertellen!

6 maanden geleden

Hier 14 november uitgerekend. We zullen het na de bekendmaking van de niptest vertellen aan vrienden en familie. Onze ouders en grootouders weten het al 😗

6 maanden geleden

Reactie op Lilich

Ben 13/11 uitgerekend en ben er nog niet over uit hoe ik het ga aankondigen ...
Ik ook 😁