8 Reacties

3 maanden geleden

Had bij mn eerste zwangerschap ook een iets verhoogde waarde, maar de uitgebreide test was dan wel goed. Bij deze zwangerschap echter meteen de uitgebreide moeten doen en vanaf 1 waarde daar teveel is krijg je de stempel 'zwangerschapsdiabetes', wat ik dus nu heb😅

3 maanden geleden

Heb ik mijn eerste zwangerschap een test moesten doen.. ik moest meteen nuchter zijn. Bloedprikken, daarna drankje drinken. 2 uur wachten en weer bloedprikken..

3 maanden geleden

Ik heb ook een waarde van 133,net na nog geen uur geprikt. Mijn ene waarde van de schildklier gaf ook een afwijkende waarde en hematologie gaf allemaal afwijkende waardes behalve bloedplaatjes telling en MCHC. Redelijk ongerust nu en kan dinsdag maar pas bellen 😞

3 maanden geleden

Hier ook net een broodje gegeten voor de test en daardoor verhoogde resultaten. Bij de nuchtere test was alles normaal ☺️

3 maanden geleden

Reactie op Tine 8

Hier ook net een broodje gegeten voor de test en daardoor verhoogde resulta ...
Heb ook na de uitgebreide test goede resultaten gekregen. 😌

3 maanden geleden

Reactie op Sneeuwtjen

Ik heb ook een waarde van 133,net na nog geen uur geprikt. Mijn ene waarde ...
Ik heb al jaren last van schildklier Je zal gewoon wat moeten drinken daarvoor, heb je verhoogde of verlaagde waarden?

3 maanden geleden

Reactie op Petmat Malueva

Ik heb al jaren last van schildklier Je zal gewoon wat moeten drinken daar ...
Verlaagde waarde dus een te snel werkende dan dacht ik. Schildklier zit in de familie,mijn grootmoeder,tante,tot zelfs toe mijn vader en mijn nicht is een goede maand geleden geopereerd omdat medicatie niet werkte.Dus beetje ongerust, waarden zijn altijd bij mij al normaal geweest.

3 maanden geleden

Reactie op Sneeuwtjen

Verlaagde waarde dus een te snel werkende dan dacht ik. Schildklier zit in ...
Hier werkt die te traag, moet levenslang hormoon drinken daarvoor en wordt 6 maandelijks gecontroleerd en zo nodig dosis aangepast, hopelijk is dit bij jou gewoon door zwangerschap en hormonen. Ik weet niet wat je moet doen als die te snel werk eigenlijk Mijn tante heeft 4 miskramen gehad omdat haar schildklier te traag werkt ook, dus denk dat die beter te hard werkt dan dat je te weinig hebt van de nodige hormonen