8 Reacties

14 uur geleden

Ik verloor ook wat vocht dat niet mijn vliezen waren. Bij de vliezen is het echt heel veel water. Was het veel water of bvb een glaasje og iets dergelijk?

14 uur geleden

Reactie op IneL89

Ik verloor ook wat vocht dat niet mijn vliezen waren. Bij de vliezen is het ...
Was toch wel een hoop naar mijn gevoel.

14 uur geleden

Het hoef niet heel veel te zijn bij mij was die van boven gescheurd dus met resultaat dat ik niet alles in een keer verloor als ik behaalde bewegingen maakte ofzo dan verloor ik elke keer vruchtwater na het ziekenhuis gegaan kreeg ik daar controle en ja hoor me vliezen waren gescheurd alleen dan van de bovenkant ik had ook 3cm ontsluiting had op moment zelf nog geen weeen pas toen ik in het ziekenhuis kwam kreeg ik weeen dus het zo wel zo kunnen zijn dat het vruchtwater is misschien is bellen voor de zekerheid

14 uur geleden

Ik twijfelde ook, ik dacht eerst dat ik in mijn broek had geplast. Testen gedaan (hand blazen, hoesten, squatten) en iedere keer verloor ik een beetje. Naar materniteit gebeld en ze wouden het zowiezo controleren. Maar eens onderweg naar het ziekenhuis waren de weeën daar dus geen twijfel meer. Veel succes!!

6 uur geleden

Reactie op Nele2410

Ik twijfelde ook, ik dacht eerst dat ik in mijn broek had geplast. Testen ...
Jouw trucjes geprobeerd maar geen verlies meer dus zal dan niet om vruchtwater gegaan zijn .

6 uur geleden

Reactie op Joke2506

Jouw trucjes geprobeerd maar geen verlies meer dus zal dan niet om vruchtwa ...
Als je toch twijfelt even laten controleren he 🍀

één uur geleden

Reactie op Joke2506

Jouw trucjes geprobeerd maar geen verlies meer dus zal dan niet om vruchtwa ...
Ik deed de trucjes ook zonder resultaat… uiteindelijk bleek het toch om vruchtwater te gaan (scheur bovenaan in vliezen). Bij twijfel zou ik ook eens langsgaan.

één uur geleden

Ben deze ochtend toch langs geweest op materniteit maar het was dus geen vruchtwater.