11 Reacties
8 maanden geleden
Ik snap je helemaal, hier het zelfde in Januari een miskraam en nu morgen terug 5 weken zwanger. Ik maak me veel zorgen, ik voel me ook niet echt zwanger en dan beginnen de twijfels. Ik laat gewoon regelmatig bloedprikken dat mijn hcg goed stijgt. Dat is het enigste wat me toch wat rust geeft. Heel veel succes! 🍀
8 maanden geleden
Hoi
ik heb hier juist hetzelfde in februari zwanger en uitgelopen op een miskraam, woensdag terug een positieve test gehad kruidvat 2voor 5 was echt een tuurstreep terwijl de digitale meteen 1-2 gaf. Zelfde dag in de avond bloed geprikt wat als resultaat 16 gaf vrijdag terug geweest en mijn HCG stond op 50 dus mooi gestegen en de testen lopen op. Zelf ervaar ik niet veel symptomen buiten een opgeblazen gevoel en geen eetlust. Ik duim mee voor je!
8 maanden geleden
Reactie op liesdewever
Ik snap je helemaal, hier het zelfde in Januari een miskraam en nu morgen t ...
Ik heb volgende week al een afspraak gemaakt om nog eens bloed te laten trekken hoop zo dat alles goed verloopt
8 maanden geleden
Reactie op T_D
Deze zwangerschap voor ons kwam trouwens heel onverwacht! aangezien we het ...
Hier is het ook heel onverwacht voor ons eerste kindje heeft het 6jaar geduurd dus dacht niet dat het na 2 jaar terug zo zou zijn en al zeker niet verwacht zo onmidelijk na me miskraam
8 maanden geleden
Reactie op ruth23
Hey, ik heb een miskraam gehad 27 januari en had 28 februari opnieuw een po ...
Blij dat het bij jouw wel goed verloopt bij mij is het jammer genoeg terug een miskraam geworden moet nu de volgende menstuatie afwachten en dan met medicatie beginnen om de innesteling te bevorden. Mijn hcg zakt wel niet zo snel volgende week nog eens bloedafname laten doen
8 maanden geleden
Reactie op natacha-niels
Blij dat het bij jouw wel goed verloopt bij mij is het jammer genoeg terug ...
Jammer om te horen. Hopelijk geef je de moed nog niet op. Mijn moeder heeft jaren geprobeerd om zwanger te geraken, maar dit is nooit gelukt. Dus ze heeft ons geadopteerd. Ik weet natuurlijk dat het veel leuker is om een “eigen” kindje te hebben, maar weet dat je nog opties hebt. Ik wil hiermee niet zeggen dat je moet adopteren of de gedachte van een eigen kindje moet opgeven. Maar ik wil gewoon zeggen dat je nog andere opties hebt en de moed zeker niet moet laten zakken.
8 maanden geleden
Reactie op ruth23
Jammer om te horen. Hopelijk geef je de moed nog niet op. Mijn moeder heeft ...
Ik geef de moed zeker niet op het komt als het komt zeg ik. Maar dit kwam wel heel hard aan om dit 2maal zo kort op elkaar te moeten mee maken. Ik wil nu eerst en vooral alles verwerken en een plaats kunnen geven.
8 maanden geleden
Reactie op natacha-niels
Ik geef de moed zeker niet op het komt als het komt zeg ik. Maar dit kwam w ...
Ik begrijp je helemaal. Ik was in november ook even zwanger en heb toen technisch gezien ook een miskraam gehad dan was ik begin januari terug zwanger voor 4 weken en terug een miskraam. Nu ben ik ondertussen al 6-7 weken en heb ook elk moment schrik. Ik heb gisteren nog enorme krampen gehad, dezelfde als toen met mijn miskraam, maar voorlopig nog niks gebeurd. Derde keer goeie keer zeker?! Verzorg u goed en probeer niet te veel alleen te zijn ookal heb je dit liever.