7 Reacties

8 maanden geleden

Hier ook 5weekjes en enkel last van gevoelige borsten

8 maanden geleden

Ik ben ook 5 weken en paar dagen. Ik voel me heel opgeblazen en lichtjes pijn aan de borsten. Heb wel meerdere keren per dag buikpijn alsof ik regels moet krijgen, beetje in vlagen

8 maanden geleden

Ik ben 5 weken en 3 dagen. Tot gisteren had ik ook geen symptomen. En maakte is mij ook zorgen. Ik dacht ‘als ik niets voel, is dan alles wel oké? Mijn hcg zou toch moeten stijgen? Stijgt het dan wel genoeg?’ Maar sinds gisteren ben ik misselijk. En dit de hele dag door. Niet dat ik moet overgeven. Maar gewoon het gevoel dat mijn maag overhoop ligt. En nu denk ik ‘voelde ik mij maar zoals vorige week 😊 moet ik dit nóg 6 weken voelen?’ De verpleegkundige had mij al gezegd dat iedereen vroeg of laat wel kwaaltjes krijgt. Nu geloof ik haar. 🙈

8 maanden geleden

Mijn borsten zijn enorm gespannen, tepels doen ook pijn. Hoofdpijn en enorm moe, heb ook last van oprispingen en maagzuur. Ben 5 weken 2 d

8 maanden geleden

Hier ook op dit moment 5 weken ver en had ook hetzelfde gevoel. Fijn om toch te lezen dat er nog andere vrouwen zijn zonder de typische kwaaltjes. ☺️

8 maanden geleden

Ik heb ook enkel last van gevoelige borsten en tepels, soms krampen in de baarmoeder (vooral in het begin). Voor de rest merk ik geen veranderingen. Ik zou nu 5 weken en 5 dagen ver zijn. Ik heb ook al vaak gedacht: is dat wel oké zo? Misschien stijgt mijn HCG niet genoeg? Op 5 weken tijd wel een positieve echo gehad. Nu 4 weken wachten op de volgende 🤞

8 maanden geleden

De misselijkheid is bij nu 2 dagen bezig, gelukkig (hout vasthouden) zonder overgeven. Ik ben nu ondertussen 7weken en 5 dagen