51 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op kelly36t
Vaak is dit te hoog omdat je ervoor iets dronk of at, dus no worries, nu is ...
Ik heb m’n test morgenochtend. Gynaeco zei dat ik niet nuchter moest zijn. Maar beinvloedt je ontbijt dan niet een beetje je test zoals jij inderdaad zegt? Wat eet je dan best? 🤔 🤷🏻♀️
4 maanden geleden
Mij zus had zwangerschapsdiabetes. Zij had eerst afspraak bij diëtist, moet reglamatig suiker meten. Dan overgestapt naar insulin inspuiten, want suikerhalte beleef te hoog. Moet reglamatig haar suikermetingen naar doctor doorsturen, had ook extra afspraken. Zij was ingeleid, want baby was groter.
4 maanden geleden
Nou het moest in Antwerpen en leuven strikt nuchter zijn, want dat kan de test beïnvloeden, ik zou bij die grote test nuchter gaan ook al zeggen ze dat het niet moet, wel raar.
Hier moet ik prikken 1 week lang en mijn suiker is maar 1 keer hoog geweest na een stuk taart🤣
Dochter was jarig❤️
Ik vind dat mijn suiker snel zakt nu met die controle en momenten dat ik bibber en flauw voel is mijn suiker ook aan de laagste kant nu met die test elke dag zie ik het.
18/07 moet ik mijn boekje inleveren en dat hoor ik wel wat ze zeggen
4 maanden geleden
Reactie op EMBO
Ik heb m’n test morgenochtend. Gynaeco zei dat ik niet nuchter moest zijn. ...
Mijn gynaecoloog zei best geen boterham met choco, eerder bv boterham met kaas zei ze.
4 maanden geleden
Ik mag die thuis doen in de namiddag. 3 u vooraf stoppen met eten, drankje uur voor afspraak drinken en dan daar prikken. Lijkt me veel chiller 😊
4 maanden geleden
Reactie op Tenhaeghendoorn
Mijn gynaecoloog zei best geen boterham met choco, eerder bv boterham met k ...
Het is een kleine geroosterde volkorenboterham geworden en een klein bakje yoghurt. We zien wel of het invloed heeft gehad, zonder eten de komende uren zou ik de wachtzaal ondergekotst hebben 😅
4 maanden geleden
Reactie op Liiesbeth
Ik mag geen Suikertest doen owv maag-darmoperatie. Ik moet het traject al v ...
Amai, moet je niet gewoon week prikken?
Ik moest niks van eten veranderen ofzo gewoon nuchter dan 1 en 2u na maaltijd prikken zo 3 keer per dag
Vandaag laatste dag en morgen breng ik het binnen
4 maanden geleden
Reactie op EMBO
Ziekenhuisfolder geeft ook aan dat ik niet nuchter moet zijn 🤷🏻♀️ missch ...
Voor de eerste test moet je inderdaad niet nuchter zijn. Ik moet nu voor m’n tweede test (uitgebreide test) morgenochtend en voor die moet je wel nuchter zijn.
4 maanden geleden
Reactie op Rani195643443131
Voor de eerste test moet je inderdaad niet nuchter zijn. Ik moet nu voor m’ ...
Zijn er 2 testen dan ik heb er altijd maar 1 gehad gewoon eerst bloedprikken dan drankje drinken uur wachten weer bloedprikken weer uur wachten dan nog een keer bloedprikken en dan is klaar
4 maanden geleden
Reactie op rosita36
Zijn er 2 testen dan ik heb er altijd maar 1 gehad gewoon eerst bloedprikke ...
In België zijn er inderdaad 2 testen :) maar de 2e test hoef je enkel te doen als je 1e test niet oké is. Hetgeen jij beschrijft is bij mij de uitgebreide test.