11 Reacties
4 maanden geleden
Hier ook al lichte striemen links en rechts aan mijn ‘lovehendels’. (25w, heb ze al een week of 3, tot nu toe is het dat, dus stabiel :) ) Ik smeer maar 1x per dag maar ben ook bang voor wat nog gaat komen… de gynaecoloog vertelde me dat er niks aan te doen is… ik probeer het zo te bekijken dat het een herinnering is aan een mooie periode… een mooi wondertje dat we in de plaats krijgen en de striemen vervagen altijd mettertijd… die van mijn bovenbenen toch… ik duim mee ☺️
4 maanden geleden
Nou ik heb 5 kinderen, bij eerste kind kocht ik hele dure creme tegen striemen en ik kreeg ze toch, waarop mijn gyne zei, wat je er ook op smeert als je huidtype makkelijk striemen krijgt zal je die krijgen dus al die dingen helpen niet echt, bio oil helpt tegen trekkende gevoel als je buik al erg groot is dat verzacht een beetje maar striemen das gewoon van persoon tot persoon en huidtype afhankelijk helaas
4 maanden geleden
Helaas kan je niet veel aan veranderen. Striemen is het “breken” van de binnenste huidlaag door extra druk. Zelfs smeren is leuk, maar gaat nooit echt tegen houden. Das gewoon commerce :) water drinken heeft meer effect dan smeren.
4 maanden geleden
Ik heb al van ongeveer 12weken zwanger op beide borsten heel erg veel striemen soms valt het super erg op en soms zie je het bijna niet maar kwam natuurlijk van een kleine cup naar nu wat grotere, op mijn buik zie ik nog niks en hoop ik zo te blijven maar heb er zelf schrik ook voor maar ik smeer niks want dit helpt toch niks :)
3 maanden geleden
Ik vroeger altijd heel veel last gehad van striemen op mijn borsten (cup D). Dus ik ben direct van dag 1 zwangerschapsolie beginnen smeren. Mijn borsten zijn momenteel al een goeie cupmaat vergroot en nog geen 1 striem te bespeuren. Dus ik heb toch het gevoel dat het helpt! Ook mijn buik ben ik goed aan het smeren en daar ook ng geen striemen te zien (25 weken zwanger nu). Savonds pak ik ook vaak een bad enkel met de olie. En dan krijgt mijn hele lichaam zo laagje olie over zich heen. Vind dat een heel fijn gevoel!