8 Reacties
8 maanden geleden
Enorm! Ongeveer hetzelfde schuitje: net een huis gekocht waar nog wel wat in moet gebeuren, ik ben zelfstandige in bijberoep (dus hoe gaat die job er uitzien in toekomst en inkomen), ook enorm veel schrik dat er nog iets zou misgaan. Bij ons was het van de eerste keer prijs, dus ik geloof heel hard dat het meant to be is. Een baby heeft niet veel nodig in het begin, alleen veel liefde.
Er zijn trouwens heel goede websites met lijstjes die je per trimester / maand kan afvinken wat je zou moeten doen (bv wanneer kinderopvang beginnen zoeken).
Ik slaap zelf ook heel kort. Maar probeer wel elke dag te starten en te eindigen met een relaxing playlist en efkes terug te komen naar mezelf en deze (hopelijk) baby. Want het is toch wel iets moois dat ik ook echt wou.
8 maanden geleden
Ik herken het! Ik werk ben zelfstandig in hoofdberoep en werk ook nog 12u als zorgcoördinator. Het is altijd haasten om van de ene job naar de andere job te gaan. Lange dagen, weinig slaap. We moeten nog beginnen met de verbouwingen, geel plakkaat hangt uit. Alles is tegenwoordig zo duur geworden dat ik me ook zorgen maak.
Die twijfels herken ik ook. Ik heb redelijk wat nichtjes en neefjes die ik allemaal heb zien opgroeien en veel voor heb gezorgd, maar toch denk ik bij mezelf van nu zal ik er dag en nacht voor moeten zorgen. Ga ik het wel kunnen?
8 maanden geleden
Niet aanvallend bedoelt. Maar dit zijn Toch zaken waar je eerst overnadenkt voor je überhaupt aan Kids gaat beginnen?
Je moet het gewoon proberen los te laten voor nu, het kindje komt er, daar kun je niks meer aan veranderen..
Alles zou uiteindelijk goed komen.
Je gaat helemaal je draai daar in vinden.
En. Er bestaan geen slechte moeders..( op paar uitzonderingen na dan....😉) de perfecte ook niet.. maar zo gauw jij je kleine in je handen hebt, komt jouw moeder gevoel vanzelf en ga je de beste moeder zijn voor je kindje.
Probeer te genieten van je zwangerschap, voor je weet zijn die 9 maanden voorbij.