11 Reacties

14 dagen geleden

Ik mocht stoppen met Utrogestan op 36 weken en baby bleef mooi hoog en droog zitten 😅 Uiteindelijk zelfs ingeleid omdat hij niet wou komen 🙈

14 dagen geleden

Reactie op margotvanh

Ik mocht stoppen met Utrogestan op 36 weken en baby bleef mooi hoog en droo ...
Ooh ok! 🤭 ik dacht oei, al stoppen op 35 weken, wie weet komt die dan een dag later haha. Maar blijkbaar niet dus!

14 dagen geleden

Ik ben gestopt met 36 weken, nu 38 + 1 weken. Mijn vroedvrouw zei dat alles kan eens je stopt. De dag erna, of nog moeten ingeleid worden omdat het systeel echt plat ligt van de medicatie. Hetzelfde dus eigenlijk een beetje als voor elke zwangere vrouw denk ik vanaf week 36

14 dagen geleden

Reactie op Molly1234

Ik ben gestopt met 36 weken, nu 38 + 1 weken. Mijn vroedvrouw zei dat alles ...
Spannend! ☺️

14 dagen geleden

Reactie op marbieke

Spannend! ☺️
Ja he, het laat zich zeker niet plannen. Vooral dankbaar dat de medicatie heeft gewerkt 😊🙏

14 dagen geleden

Ik ben ook met alles gestopt op 36 weken en ondertussen 39 weken zwanger ☺️

14 dagen geleden

Ik ben mogen stoppen met Ustrogestan op 37 weken. Nu ben ik 39 weken en 2 dagen. Het kan dus nog even duren

14 dagen geleden

Reactie op Molly1234

Ja he, het laat zich zeker niet plannen. Vooral dankbaar dat de medicatie h ...
Ja absoluut! Blij dat hij nog wel even veilig bij me mag blijven 🥰

13 dagen geleden

Gestopt vorige week op 36w, toen hebben ze ook gezien dat ik 3cm ontsluiting heb. Momenteel 37w zwanger, ze wilt niet komen nu 🙈

13 dagen geleden

Ik mocht stoppen op 37weken, uiteindelijk pas bevallen met 40+3.. het kan echt wel nog even duren.

3 dagen geleden

De mama’s die vorige week nog aan het wachten waren, zijn jullie ondertussen bevallen? 🥰