61 Reacties
één maand geleden
Nu nog tot vrijdag 1/11 een vakantie in center parcs en maandag 4/11 staat de keizersnede gepland.
Ik zou nog wel langer kunnen rondlopen maar gynaecoloog wilt geen risico nemen.
één maand geleden
Reactie op Shana kaya 1909
Nu nog tot vrijdag 1/11 een vakantie in center parcs en maandag 4/11 staat ...
Zijn we samen in ziekenhuis dan😅
Alleen hier inleiding en bevalling voor5/11
één maand geleden
5/11 is mijn uitgerekende datum ☺️ Op 38 weken gestopt met werken en nu dus aan t aftellen.
Vorige donderdag had ik 1 cm ontsluiting, baby zit mooi ingedaald. Kan in principe voor elke dag zijn dus. Mijn gynaecoloog is nu met verlof dus ik hoop dat ons manneke echt pas begin volgende week komt, 4 of 5 november zou leuk zijn ☺️
één maand geleden
Uitgerekend voor 30/11, keizersnede staat gepland op 18/11. In mijn vorige zwangerschap kwam mijn bevalling spontaan op gang bij 37 weken, dus geen idee of ik de geplande keizersnede ga 'halen'🙊 In ieder geval veel succes gewenst iedereen en ik kijk er naar uit om die eerste babyfoto's te zien verschijnen 😊
één maand geleden
Uitgerekend voor 8/11. Op 38w controle had ik 2cm ontsluiting, baarmoederhals volledig verweekt, baby volledig ingedaald. Slijmprop afgelopen weekend verloren. Vorige bevalling op 39w2 bevallen (3/11). Ik hoop dat ze nog tot na 5/11 blijft zitten, dan krijg ik hopelijk een loopgips en kan ik hopelijk terug wandelen.
één maand geleden
11/11 uitgerekende datum! Dus vandaag 2 weken. Spannend! Ik denk altijd dat ie vroeger gaat komen maar volgens gynaecoloog zit ie nog op zijn gemak 😅
één maand geleden
Vandaag op 39w1 eerste voorweeën op de monitor, dus het begint spannend te worden 😍 kleintje volledig ingedaald, maar nog geen opening… tot voorbije weekend weinig tot geen last gehad, ik slaap nog cava enz maar sinds dit weekend meer en meer menstruatiepijn, rugpijn en meer moe, dus wie weet ☺️ uitgerekend voor 3/11, dus we zijn met velen rond dit weekend 😛 succes sowieso aan iedereen! 🍀
één maand geleden
Reactie op Tine 8
Vandaag op 39w1 eerste voorweeën op de monitor, dus het begint spannend te ...
Ja mijn gynaecoloog zei dat het rond mijn datum een babyboom is!
één maand geleden
Uitgerekend op 8/11 hier, dus nu 38w3d. Vorige week op controle 2 cm ontsluiting en volledig ingedaalde baby. Gynaecologe zegt al sinds week 35 dat de baby vroeger zal komen (toen 1cm ontsluiting) maar bon nog niets dus 😅😅. M’n gynaecologe is ook in verlof vanaf 1/11 dus ik hoop dat het nog één van de komende dagen is🤭. 1/11 lijkt me ook zo geen leuke datum om te verjaren 😅 (maar dat zit puur in m’n hoofd haha).
één maand geleden
Reactie op Liiesbeth
Klopt. Maar aangezien zij later uitgerekend is dan mij is dat niet de reden ...
Het komt omdat ik altijd grote baby’s had, deze was lange tijd ook boven gemiddeld en nu op gemiddeld maar die wil niet dat ik lang loop en die weer erg groot is
Zeker met mijn bekken enzo
Heb ook erg hoge bloeddruk en hartslag vaak begint
Vandaar dus wil ze inleiden op 38 weken🙂
één maand geleden
Reactie op liefkleinwondertje
Ons meisje is afgelopen vrijdag geboren! ☺️
Gefeliciteerd 😍
één maand geleden
Reactie op loena5423
Uitgerekend voor 17/11. Vandaag dus 37w + 1d. Volgens de vroedvrouw vandaag ...
Ik ben ook uitgerekend voor 17/11, kindje is deels ingedaald. Sinds dit weekend is mijn bloeddruk wat verhoogt maar geen eiwitten in urine. Regelmatig oefenweeën & harde buiken. Hoop dat ons kindje nog zeker een week blijft zitten tot bv. 5/11, zou leuk zijn