9 Reacties

16 dagen geleden

Ik ben nu 40w+1 en ook een sterrenkijkertje.. hij heeft zolang, zoveel gefriemeld maar nu wil hij niet meer draaien 🙃. Ik moet nu zoveel mogelijk op een dag op handen/ellebogen en knieën gaan zitten om hem hopelijk nog te laten draaien 😅.. Maar ik volg even mee voor als er nog andere goede tips zijn. De gynaecoloog zei gisteren dat er verder echt hele sterke en regelmatige weeën nog voor kunnen zorgen dat hij draait, maar zeker geen garantie..

16 dagen geleden

Hier 37+2 en ook sterrenkijker. De gyn ging daar weinig op in en leek zich geen zorgen te maken... aangezien volgens hem de baby nog kan draaien tot aan de bevalling of zelfs tijdens 🤔

16 dagen geleden

Hey, bij mij lag hij ook steeds goed, tot plots aan 34w ook sterrenkijker. De gynaecologe waar ik ging gaf daar niet zoveel aandacht aan, maar mss ook omdat ik nog niet zo ver ben 🤷🏽‍♀️? Was ook niet mijn eigen gynae. Wel blij om jouw reactie te lezen, Katrien!

16 dagen geleden

Hier ook eentje (38w4d). Gynaecoloog maakte hem niet druk, de meeste draaien nog ervoor of tijdens de bevalling.

16 dagen geleden

Ik ben bevallen in september van een sterrenkijkertje (normaal voor november uitgerekend), wij wisten zelfs niet dat hij sterrenkijker lag dus had me daar totaal niet op voorbereid maar eigenlijk is dat super gegaan en ging het even vlot als een normale bevalling 🥰

16 dagen geleden

Bij ons heeft gynea er zich ook nooit zorgen over gemaakt. Ons zoontje is tijdens de bevalling zelf, op het einde, toch nog gedraaid. 😀

16 dagen geleden

Ik ben bevallen in September, en onze dochter heeft haar een halfuur voor de bevalling nog gedraaid😅

15 dagen geleden

Ik ben 3 jaar geleden ook bevallen van een sterrenkijkertje en dat heeft naar mijn gevoel niet echt voor problemen gezorgd. Ik kijk wel met een goed gevoel op die bevalling terug. 😁

14 dagen geleden

Ik werd ingeleid op 39w placenta werkte niet goed. Bevalling duurde helaas 20uur. Tijdens de bevalling is mijn zoontje 2 keer gedraaid naar sterrenkijker. Ik moest verschillende houdingen doen. Het best was op de handen en knieën en dat is geholpen. Dus raad ik aan zelf thuis de oefeningen doen.