13 Reacties

21 dagen geleden

Ik ben 36 weken zwanger

21 dagen geleden

Ik heb precies hetzelfde! Ook 36 weken nu. Ik kan me bij mijn eerste ook niet herinneren dat ik daar last van had. Ook heel vaak harde buiken en echt menstruatiepijnen.. Maandag heb ik terug een check up

21 dagen geleden

Als het echt steken zijn, lijkt het me meer op indalingspijn. Ze zeggen dat weeen meer menstruatiepijn is- zeurende? Zelf nog niet meegemaakt dus niet zeker 😁 maar als ze op monitor geen activiteit zien..

21 dagen geleden

Reactie op Joke93

Ik heb precies hetzelfde! Ook 36 weken nu. Ik kan me bij mijn eerste ook ni ...
Zelfde hier. Aan de monitor heb ik het wel minder fel dus misschien daardoor dat er niks zichtbaar is.. Volgens mij is de baby ook al helemaal ingedaald dus kan het ook dat niet zijn.

21 dagen geleden

Reactie op Sarah Van Geert

Als het echt steken zijn, lijkt het me meer op indalingspijn. Ze zeggen dat ...
De monitor is meestal op momenten in de ochtend wanneer ik weinig voel. 🤗

21 dagen geleden

Vandaag enorm steek gehad ook volledig van onder, had daarna ook wat weeen, uurtje geslapen is wel verminderd. Baby volledig ingedaald ook, 4-5cm ontsluiting dus ook geen idee vanwaar die steken Bijna 38 weken hier Normaal zijn steken idd van indaling en die steken ken ik ook wel maar dit is toch iets anders vind ik

21 dagen geleden

Ik heb afgelopen week erg last van rugkrampen en blijkt een blaasontsteking te zijn 🫠 was ook niks te zien van weeën op de monitor

21 dagen geleden

Reactie op elighes

Ik heb afgelopen week erg last van rugkrampen en blijkt een blaasontsteking ...
Dat is een goede tip dankjewel!

21 dagen geleden

Reactie op elighes

Ik heb afgelopen week erg last van rugkrampen en blijkt een blaasontsteking ...
Ja zijn wel beetje andere krampen dan weeen bij blaasontsteking maar dat kan idd

21 dagen geleden

Reactie op Petmat Malueva

Ja zijn wel beetje andere krampen dan weeen bij blaasontsteking maar dat ka ...
Ik denk dat het toch wel voor weeen zijn. Steken in mijn lies die doortrekken naar mijn rug. Nu weer last van. Wel geen harde buiken samen. Dat vind ik zo vreemd

21 dagen geleden

Reactie op Elbij

Ik denk dat het toch wel voor weeen zijn. Steken in mijn lies die doortrekk ...
ik heb precies het zelfde! vind het zo stom dat ik er geen harde buiken bij heb haha ik wil dat de echte weeën beginnen :)

20 dagen geleden

Reactie op nilo 1

ik heb precies het zelfde! vind het zo stom dat ik er geen harde buiken bij ...
Dat heb ik dus ook, ik heb het een beetje gehad 🤗