Ik heb al een paar avonden steken in mijn onderbuik. Ik ga 2 x per week naar de monitor en daar is niks op te zien.
Zouden dit nu weeen zijn of niet?
Het is mijn derde zwangerschap en ik herinner me dit maar toch niet zo fel als bij de eerste 2?
Ik heb precies hetzelfde! Ook 36 weken nu. Ik kan me bij mijn eerste ook niet herinneren dat ik daar last van had. Ook heel vaak harde buiken en echt menstruatiepijnen.. Maandag heb ik terug een check up
Als het echt steken zijn, lijkt het me meer op indalingspijn. Ze zeggen dat weeen meer menstruatiepijn is- zeurende? Zelf nog niet meegemaakt dus niet zeker 😁 maar als ze op monitor geen activiteit zien..
Ik heb precies hetzelfde! Ook 36 weken nu. Ik kan me bij mijn eerste ook ni ...
Zelfde hier. Aan de monitor heb ik het wel minder fel dus misschien daardoor dat er niks zichtbaar is..
Volgens mij is de baby ook al helemaal ingedaald dus kan het ook dat niet zijn.
Vandaag enorm steek gehad ook volledig van onder, had daarna ook wat weeen, uurtje geslapen is wel verminderd.
Baby volledig ingedaald ook, 4-5cm ontsluiting dus ook geen idee vanwaar die steken
Bijna 38 weken hier
Normaal zijn steken idd van indaling en die steken ken ik ook wel maar dit is toch iets anders vind ik
Ja zijn wel beetje andere krampen dan weeen bij blaasontsteking maar dat ka ...
Ik denk dat het toch wel voor weeen zijn. Steken in mijn lies die doortrekken naar mijn rug. Nu weer last van. Wel geen harde buiken samen. Dat vind ik zo vreemd