14 Reacties

8 maanden geleden

Ik moet ook donderdag gaan. Zou dan normaal 8weken moeten zijn. 🙊 Ben zo benieuwd naar alles , en ook blij dat ik een keer al mijn domme vragen kan stellen over hoe en wat. Ik trek me eigenlijk vooral op aan dit forum! Waar ik merk dat ik zeker niet de enige ben ivm vele zaken. Wij hopen ook enorm op een hartslagje en dat ik effectief 8 weken ben. 😊🍀

8 maanden geleden

Het is m'n 3de kindje.. en ik vind het ook nog steeds reuze spannend !! Denk niet dat je bij de eerste echo het hartje gaat horen. Wel zien kloppen. Horen doen ze meestal pas bij 12 weken. Heb sinds vandaag een beetje bloed verlies, bij de andere 2 nooit gehad. Dus ja er gaat van alles dan al door je hoofd. Probeer toch nog wat afleiding te zoeken. Al is het heeel lastig.. 😬😆

8 maanden geleden

Reactie op Manu26

Het is m'n 3de kindje.. en ik vind het ook nog steeds reuze spannend !! D ...
Oh ik wist helemaal niet dat dit pas vanaf 12w was , goed om nu al te weten dat ik niet gelijk begin te panikeren donderdag 🙊

8 maanden geleden

Reactie op Angel97

Oh ik wist helemaal niet dat dit pas vanaf 12w was , goed om nu al te weten ...
Teminste bij onze verloskundige praktijk doen ze dan niet, ivm met straling. Maar misschien is het wel heel anders weer bij de praktijk waar jij bent. Maar je gaat het wel zien kloppen. . Je ziet dan namelijk iets flikkeren.

8 maanden geleden

Reactie op Manu26

Het is m'n 3de kindje.. en ik vind het ook nog steeds reuze spannend !! D ...
Normaal hartje op week 8, tenzij anders gepositioneerd.

8 maanden geleden

Ik heb hem morgen ook. Heb ook stress.

8 maanden geleden

Reactie op Sarah Van Geert

Normaal hartje op week 8, tenzij anders gepositioneerd.
Ja zou kunnen hoor, daarom zeg ik ook dat dit bij mijn verloskundige zo is, dat ze dit pas later doen ivm straling. Het kan bij iedere verloskundigepraktijk anders zijn. Zo maakt de een bij elke bezoek een echo, en een andere praktijk niet, Overal is het weer anders

8 maanden geleden

Ik heb mijn eerste echo deze namiddag. Het ene moment denk ik het zal wel oké zijn en andere momenten ben ik zo bang dat er iets mis gelopen is. Ik hoop echt dat alles oké is bij jullie en ook bij ons🍀

8 maanden geleden

Ik ben vandaag 7w2d en heb het hartje zien kloppen. 🥰

8 maanden geleden

Reactie op Tabitalita 🩷

Ik ben vandaag 7w2d en heb het hartje zien kloppen. 🥰
Ohhh ben zo benieuwd naar morgen 🥰

8 maanden geleden

Reactie op ninakest

Ohhh ben zo benieuwd naar morgen 🥰
En? 🍀

8 maanden geleden

Reactie op Tabitalita 🩷

En? 🍀
Het was geweldig! Alles is in orde en hebben het hartje zien en horen kloppen, onbeschrijfelijk 🙈🥰

8 maanden geleden

Reactie op ninakest

Het was geweldig! Alles is in orde en hebben het hartje zien en horen klopp ...
Ik zie hier veel mensen typen dat ze het hartje hebben horen kloppen maar in Jette zeggen ze dat dat gevaarlijk is zo vroeg met de straling. Vreemd. 😱 Maar ik ben super blij voor jou!! 🩷