36 Reacties

2 maanden geleden

Dit is idd ook zo een beetje mijn lijstje. Suikers 🙈

2 maanden geleden

Vanaf hoeveel weken maken jullie de vluchtkoffer 🤭?

2 maanden geleden

Reactie op Rani195643443131

Hier doe ik het op 30w samen met de vroedvrouw. Ze stelde het zelf voor om samen te doen . Ga ik handig gebruik van maken🙈

2 maanden geleden

Reactie op kimberly18101993

Hier doe ik het op 30w samen met de vroedvrouw. Ze stelde het zelf voor om ...
31weken. Amai mijn geheugen🙈

2 maanden geleden

Reactie op Rani195643443131

Ik ben nu 31 weken, ben er nu aan begonnen omdat ik misschien nog wat dingen moet kopen of wassen en dan heb ik genoeg tijd

2 maanden geleden

Mijn vroedvrouw raadde nog energierepen en bananen aan.

2 maanden geleden

Hier geen idee Ik heb dus echt nergens zin in Ik snap niet vanwaar dit komt, ik heb geen zin om alle meubel dingen in elkaar te steken, ik heb geen zin om mijn tas in te pakken, lichaam weigert het te accepteren precies 😂 Had ik nooit met andere kinderen. Ik ga zeker snacks nemen maar wat dat is nog een dikke vraagteken

2 maanden geleden

Ik ben zondag 33 weken , moet dringend in actie schieten 🙈. Heb wel al een lijstje gemaakt voor mezelf, de baby en wat we nodig hebben als er bezoek komt

2 maanden geleden

Reactie op VDBLYNN

Ik ben zondag 33 weken , moet dringend in actie schieten 🙈. Heb wel al een ...
Als het zo doorgaat blijft het tot laatste dagen duren hier😂

2 maanden geleden

Reactie op nasa

Ik ben nu 31 weken, ben er nu aan begonnen omdat ik misschien nog wat dinge ...
Oke hier vandaag 32 weken dus zal er ook dit weekend eens voor beginnen kijken 🤭

2 maanden geleden

Welke spullen moeten allemaal zeker mee in kraamkoffer? Precies geen idee buiten pyjama😅

2 maanden geleden

Reactie op Daphne1702

Welke spullen moeten allemaal zeker mee in kraamkoffer? Precies geen idee b ...
Goh, 🤣 Pyjama idd Slipper voor in de douche Pantoffels Ondergoed Bh Wc tasje ( handdoeken hangt van ziekenhuis af) Washandje Lader Snacks😂 Tepelcreme bij borstvoeding Badjas/ kamerjas Sokken Denk dat dit zowat is misschien vergeet ik nog dingen Voor je baby Kleding Verzorgingsproducten of je kan Deze van ziekenhuis krijgen Bakerdoek als je dit zal gebruiken Iets tegen krampjes hier Balifen Kledij voor naar huis Bevalling Wijde makkelijke kledij hier t-shirt xxl😂 Lader Snacks Iets om haren vast te doen Boek/ tablet… ( bij epuderale)

2 maanden geleden

Ik ben waarschijnlijk helft vergeten te schrijven, hoofd werkt helemaal niet laatste tijd😂 ik vergeet soms midden in mijn verhaal waarover ik het juist had😂

2 maanden geleden

Reactie op Petmat Malueva

Als het zo doorgaat blijft het tot laatste dagen duren hier😂
Ik ga richting 33 weken en heb ook nog niet alles in huis, moet nog kleertjes uitwassen etc 😅 ik maak mijn valies ten vroegste 1 maand op voorhand was het plan

2 maanden geleden

Iemand ervaring met wegwerponderbroeken? En welke zouden jullie aanraden? 🙂

2 maanden geleden

Reactie op MJ88

Ik ga richting 33 weken en heb ook nog niet alles in huis, moet nog kleertj ...
Goed idee, ik zal die deadline ook nemen😂

2 maanden geleden

Reactie op MJ88

Iemand ervaring met wegwerponderbroeken? En welke zouden jullie aanraden? � ...
Awel ik stel mij deze vraag ook, zitten ze niet als pampers en zijn ze nier erg vervelend? En elke keer als je naar toilet gaan nieuwe aandoen, komt dat niet erg duur uit…

2 maanden geleden

Vluchttas: iets los voor jou om aan te doen, badjas als je in ontspanningsbad wil en eruit komt, aquarius indien je dat niet krijgt van het ziekenhuis, oplader, geboortepakje in zakje met vermelding, kleding voor jou vlak na bevalling indien je iets wenst aan te doen na de golden hour, een drinkbus met rietje, wat je zelf wil om de tijd tussen binnenkomst en bevalling aangenaam te maken: lampjes, geur, muziek, … ondergoed. En volgens mij is het dat. De rest is voor je verblijfstas. Die ofwel nog thuis staat en gehaald wordt door je partner ofwel in de auto blijft tot je op je kamer in de kraamafdeling bent.

2 maanden geleden

Hoe groot is jullie tas en verblijfstas? Ik ben ook aan het verzamelen en heb het gevoel dat ik voor 2 weken heb ingepakt 😂

2 maanden geleden

Reactie op Tine 8

Hoe groot is jullie tas en verblijfstas? Ik ben ook aan het verzamelen en h ...
Ik heb voor het verblijf effectief mijn grote reiskoffer 😂 ik snap niet dat mensen alles in een trolley krijgen, vooral ook omdat wij zelf handdoeken moeten voorzien. Standaard verblijf bij ons is 3 nachten, je wilt toch elke dag een schone pyjama aan, en dan nog spulletjes voor partner en baby. Dat krijg ik niet in een klein tasje hoor 🙈. Bevaltas wordt waarschijnlijk een kleine rugzak.