19 Reacties
één maand geleden
Hey, proficiat al sins, in ben ook 37w en heb nu al 3 dagen slijmbloed en heb geen weeën buiten last van de zwangerschap kwaaltjes en de baby heel veel beweegt zoals gewoonlijk. Het kan bij u anders zijn dat het indd van start gaat, ik zou even afwachten tot je de eerste pijnscheut voelt en toch eens gaan laten nazien. Mijn eerste bevalling had ik lichte roze veegbloeding en wachte even thuis nam een bad en at eerst iets, en na 3u later begon ik last te krijgen als begin menstruatie en dan ben ik gegaan na de ziekenhuis en had 3 cm ontsluiting en mocht blijven omdat het begonnen was. Veel succes en hopelijk op een vlotte bevalling.
één maand geleden
Het kan wel een teken zijn dat het gaat beginnen in de komende dagen hoor. Succes!
één maand geleden
Hier uit ervaring
Als je kleine stukken verliest kan het nog weken dagen duren
Ik heb bijvoorbeeld ook 2 stukken verloren al 2 weken geleden
Heb ook ontsluiting 3cm vastgelegd 1 week geleden.
Bij andere kids toen ik slijmprop volledig verloor in 1 keer dus hele brok was ik wel binnen de 24u bevallen.
Maar ik ken ook dames die na het verliezen van slijmprop nog dagen weken hebben gelopen.
één maand geleden
Reactie op Petmat Malueva
Hier uit ervaring
Als je kleine stukken verliest kan het nog weken dagen du ...
Hey ja maar de klein stukken waren ook geen klein stukken waren echt vrij grote proppen. Laat ons zeggen dat ik 3 grote proppen heb verloren deze nacht.
één maand geleden
Reactie op femkedeclercq
Hey ja maar de klein stukken waren ook geen klein stukken waren echt vrij g ...
Afwachten wat het doet😉 is altijd echt anders
één maand geleden
Reactie op KATTTTT
Naar het einde toe kan dit een aanleiding geven, maar niet persé. Weet dat ...
Denk niet dat op 38 weken hett terug aangemaakt zal worden
één maand geleden
Reactie op kellyarno
Al bevallen ondertussen?
Nog steeds niks, en heb nog altijd slijmbloeding. 🤷🏻♀️
één maand geleden
Reactie op femkedeclercq
Ik ben ondertussen bevallen. Dit 9u na verlies van men prop.
Gefeliciteerd 😍
Ik ben ook altijd binnen de 24u bevallen na volledig verlies slijmprop
Nu 2 stukken verloren maar zeker niet volledig
Dus nog afwachten
25 dagen geleden
Dag dames, ik ben sinds enkele uren wat aan het bloeden echt zoals ik men menstruatie heb. Zaten ook wat slijmerige bloederige klotten tussen.
Ben deze ochtend naar de gyne geweest (38+2) en had 3cm ontsluiting. Ze zei dat ik wat kon bloeden door het voelen van de ontsluiting.
Maar is hevig bloedverlies normaal? Was dit de slijmprop waarover jullie hierboven spreken?
25 dagen geleden
Reactie op cver
Dag dames, ik ben sinds enkele uren wat aan het bloeden echt zoals ik men m ...
Neen, je hoort niet hevig te bloeden, alleen wat bloed bij vegen is oke na voelen.
Zou zeker bellen naar ziekenhuis
25 dagen geleden
Reactie op Petmat Malueva
Neen, je hoort niet hevig te bloeden, alleen wat bloed bij vegen is oke na ...
Kan ook feller zijn hoor. Had dit bij mijn vorige zwangerschap ook na een inwendig onderzoek en er was toen niets aan de hand.
Maar bij ongerustheid best even bellen naar het ziekenhuis.