11 Reacties

2 maanden geleden

Ik 29 weken en 4 dagen en heb het ook huisarts denkt blaasontsteking

2 maanden geleden

Ik heb dit ook maar bij mij is het doorzichtig en taai achtig niet echt slijmerig ik ben 34w & 3d zwanger

2 maanden geleden

Ik heb eigenlijk veel slijmerig verlies gehad doorheen heel mijn zwangerschap. Heel vervelend. Nu 34 weken. Mijn urine kweken zijn altijd negatief, dus geen ontsteking bij mij. 😊

2 maanden geleden

Bij mij bleek dit een blaasonsteking te zijn, ik ben vorige week op extra controle geweest en heb urine staaltje moeten afgeven

2 maanden geleden

Gewoon slijmen en zeker wit is allemaal normaal🙂 Slijmprop is echt een stuk prop, als eiwit, kan je stukken van verliezen Of direct in 1 keer, zit soms wat bloed aan soms niet. Je voelt normaal echt iets dik “vallen”. Je kan na slijmprop nog rondlopen zonder te bevallen maar bij mij had ik binnen de paar uren al weeen en dag nadien bevallen. Dus hangt ook van persoon tot persoon af.

2 maanden geleden

Reactie op Petmat Malueva

Gewoon slijmen en zeker wit is allemaal normaal🙂 Slijmprop is echt een stu ...
Met normaal bedoel ik geen teken van bevalling🤣 Kan natuurlijk iets anders zijn zoals ontstekingen, schimmelinfecties… of gewoon omdat je zwanger bent

2 maanden geleden

Ik heb de laatste dagen/weken ook veel slijmverlies. Hier 32weken en 1 dag zwanger.

één maand geleden

Reactie op Kitty24

Ik heb eigenlijk veel slijmerig verlies gehad doorheen heel mijn zwangersch ...
Identiek bij mij! Gynae zei dat dit normaal is, afscheiding is bij de een al meer dan bij de ander. Ik heb ook goede urinekweken en verder geen last van een branderig gevoel, dus met dikkere inlegkruisjes is het hier “opgelost” 😅

één maand geleden

Heb het wel vaker maar vanavond had ik ook opeens een witte plakkerige plek. Groter dan ik gewend ben. Ik lees even mee. 34+1w

één maand geleden

Ik heb er heel de zwangerschap er last van gehad maar laatste weken ook wel veel erger (witter en dikker en slijmeriger). Denk dat dit normaal is… Verder geen klachten gehad van blaasontsteking ofzo

één maand geleden

Reactie op MJ88

Ik heb er heel de zwangerschap er last van gehad maar laatste weken ook wel ...
Nu 34 + 4w