12 Reacties
17 dagen geleden
Probeer er vertrouwen in te hebben dat uw lichaam zich aan het voorbereiden is en nu al hard aan het werken is! Ook dat ziek gevoel kan een teken zijn dat je baby op komst is. Eens het zover is maakt uw lichaam de nodige adrenaline aan waardoor je sowieso terug je kracht gaat vinden voor de bevalling. Heel veel moed daar. Het zijn echt de laatste loodjes.
17 dagen geleden
Veel beterschap en courage, probeer nog veel te rusten en overdag te slapen, mss trekt het zieke gevoel dan weg.
Ik had het afgelopen maandag (dag voor uitgerekende datum) heel slecht opgestaan met ziek gevoel en lichaam (vooral onderrug) deden super zeer.
Ik dacht dat het een voorteken was, maar uiteindelijk na veel rusten en dutjes voel ik me sinds gisteren terug fysiek wat beter.
Denk dat het idd wel allemaal signalen zijn dat ons lichaam zich aan het voorbereiden is.
17 dagen geleden
Ik voel me de afgelopen dagen ook echt belabberd.. straks moet ik nog mijn griepvaccin krijgen en ik heb echt schrik dat dat ik de komende dagen 'KO' ga zijn.. nu de uitgerekende datum dichter komt (37+3) heb ik precies toch wat schrik gekregen om ziek aan de bevalling te moeten beginnen
15 dagen geleden
Dankjewel. Was inderdaad een teken denk ik. De moment dat op donderdag de koorts weg was, is mijn water gebroken van donderdag op vrijdag nacht. Ondertussen al 24u in arbeid.
14 dagen geleden
Reactie op KATTTTT
Ik heb de vaccin op 35+ 6 gezet en voelde mij 2 dagen minder... hopelijk he ...
Hier ook 2 dagen minder (hoofdpijn en een te hoge bloeddruk ondanks de medicatie die ik moet nemen) ik denk dat we er sinds vandaag 'door' zijn. Nu kan het aftellen écht begonnen! 🥰
14 dagen geleden
Reactie op Sarah Van Geert
Dankjewel. Was inderdaad een teken denk ik. De moment dat op donderdag de ...
Amai zo'n lange arbeid, hopelijk is je kleintje er ondertussen!
14 dagen geleden
Reactie op Marthe1991
Amai zo'n lange arbeid, hopelijk is je kleintje er ondertussen!
Na een arbeid van 30 uur is hij met een keizersnede ter wereld gekomen. Niet hoe ik het had gedacht Maarja
14 dagen geleden
Reactie op Sarah Van Geert
Na een arbeid van 30 uur is hij met een keizersnede ter wereld gekomen. Nie ...
Dat zal op termijn wel een plekje krijgen. Het belangrijkste is dat hij gezond is en jullie elkaar kunnen leren kennen nu. Dikke proficiat:)