12 Reacties

3 maanden geleden

Hier hetzelfde, mijn ritme lijkt volledig gedraaid.. overdag doodmoe maar niet kunnen slapen in de nacht..

3 maanden geleden

De ene nacht slaap ik alles bij elkaar misschien 4 uur de andere nacht slaap ik super goed. Echt om zot te worden.

3 maanden geleden

Hier ook zo 馃槄 echt liggen woelen en niet in slaap geraken. En dan 鈥榮 morgens niet uit bed willen haha. En als ik dan overdag een dutje wil doen, is de baby precies net op dat moment ook wakker馃槄.

3 maanden geleden

Check... Hier hetzelfde. Max 4u aan een stuk en daar stopt het. Al week of 2

3 maanden geleden

Echt erg dit Uren liggen piekeren

3 maanden geleden

Slapeloze nachten, maar niet van de baby of zwangerschap, maar van mijn kleintje van 1.5 馃槄馃槾馃槾馃槾

3 maanden geleden

Reactie op Manu26

Slapeloze nachten, maar niet van de baby of zwangerschap, maar van mijn kle ...
馃ぃ hier hoop ik toch van de hitte Ik zal zien als deze hitte wat weg is of het dan betert, mijn man heeft slaapproblemen en ik heb als de dood schrik om het ook te hebben

3 maanden geleden

Idem hier, max 4u slaap per nacht. Lang leve de middagdutjes 馃お馃槄

3 maanden geleden

Reactie op poppemieke90

Idem hier, max 4u slaap per nacht. Lang leve de middagdutjes 馃お馃槄
Meestal kan ik niet in slaap vallen tijdens dag馃槶 Voor zwangerschap altijd 9u bekaf en slapen tot 5-6u ideaal, tijdens dag nooit kunnen slapen ook al was ik erg moe. Nu nacht niet dag niet馃槀馃槀 Als het erg druk ben geweest dan gaat mijn lichaam zelf uit moet ik zelfs geen moeite doen maar op een gewone dag ben ik als een mummie

3 maanden geleden

Zo herkenbaar. Slaap max. 4 脿 5u per nacht. Overdag dutjes doen, is iets die mij nog nooit gelukt is en ook nu lukt mij dit niet. Om zot van te worden 馃檲

3 maanden geleden

Reactie op Petmat Malueva

馃ぃ hier hoop ik toch van de hitte Ik zal zien als deze hitte wat weg is of ...
Ja waarschijnlijk wel, Ja dat is niet fijn als je slaapproblemen hebt. Vriendin van me heeft slaapproblemen gekregen na de bevalling en zij weet gewoon niet meer hoe ze in slaap moet komen meer echt heel bijzonder.. ze kan gewoon niet slapen. Dus ik snap je schrik wel, want dat wil je idd echt niet..

3 maanden geleden

Reactie op Manu26

Ja waarschijnlijk wel, Ja dat is niet fijn als je slaapproblemen hebt. Vr ...
Awel als je bij naasten ziet wat een probleem dat is wil je het niet bij jezelf hebben. Hopelijk gebeurt dit niet馃槴