Ik heb sinds ik zwanger ben geen zin meer in seks.
De eerste weken was ik erg ziek en zag ik dat als oorzaak. Maar sinds ik in het 2de trimester zit, heb ik totaal geen last meer van misselijkheid. Ook heb ik geen problemen met het veranderen van men lichaam en voel ik me eig heel zelfzeker. Mijn vriend geeft me ook veel complimenten dus daar ligt het volgens mij ook niet aan.
Ik ervaar de daad nu gewoon helemaal anders en vind het totaal niet meer prettig. Tijdens voel ik een druk in mijn onderbuik die ik echt niet leuk vind. We hebben al verschillende posities geprobeert, maar ik voel me niet confortabel.
Klaarkomen is voor mij dan ook totaal niet aan de orde.
Mijn vriend heeft er zeker en vast respect voor en luistert heel goed naar me, maar toch heb ik het gevoel dat ik hem ergens telleurstel. Maar ook ik voel die telleurstelling wat het juist zo moeilijk maakt. Vaak overvallen die gevoelens mij dan vlak nadat we seks hadden en begin ik te huilen. Wat de sfeer zeker doet omslaan natuurlijk.
Vroeger was dat wel echt belangrijk in onze relatie. Ik voel me niet meer zoals mezelf en ik heb nu erg bang dat het nooit meer gaat terug komen. Als ik rondluister in mijn omgeving hoor ik alleen maar het omgekeerde verhaal. Dat het libido van de vrouw juist omhoog gaat. Zijn er nog mensen die dit ervaren?
Bij mij is dit helemaal hetzelfde, van het in het begin misselijk te zijn en daar de oorzaak in te zien, tot het nu nog steeds geen zin meer hebben, en wel complimenten krijgen van mijn partner. Je bent niet alleen! Ik ervaar het ook helemaal anders nu 😕
Hier ook heel herkenbaar. Een goede 14 weken ziek geweest van de kwaaltjes, volledig er vanaf pas op 16 weken. Ben nu net over de 21 weken en nog steeds libido zo goed als 0. Benieuwd of dit nog gaat omslaan…. Gelukkig is er hier thuis ook alle begrip voor :)
Hier het omgekeerde verhaal, mijn libido is gestegen maar mijn partner heeft erg bang iets verkeerd te doen (nadelig voor de baby) en mijdt het daarom.. ook niet ideaal natuurlijk…
Hoi, ook herkenbaar voor mij.. Seks doet pijn bij penetratie en ik heb hierdoor geen zin en voel me daardoor ook schuldig t.o.v. mijn vriend.. Ook voel ik me niet meer mezelf of aantrekkelijk.. Het huilen herken ik ook.. dat maakt het niet makkelijker.. Ik ben er ook echt zoekende in..
Hier het omgekeerde verhaal, mijn libido is gestegen maar mijn partner heef ...
Bij mij hetzelfde.. en heb er echt zo’n nood aan.. en binnekort lukt het mss helemaal niet meer. Al paar keer gezegd maar dringt precies nog niet helemaal door. Haha zelfs al gezegd dat hij mij er voor wakker mag maken 😅